بازدید 40454
یزدانی باعث شده کشتی‌گیر خیلی بهتری باشم

دیوید تیلور: بخاطر وجود حسن شکرگزار خدا هستم

حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱ 18 September 2022

داستان رقابت جوانمردانه در دنیای ورزش حکایت خاص خود را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بزرگترین رقبای ورزشی در تاریخ بعداز دوران قهرمانی و حرفه‌ای و اوج جنگ در میدان ورزش، به دوستانی همیشگی برای هم تبدیل شدند و اثری از خصومت و خشم لحظات مبارزه به یادشان نمانده است.

یکی از آن تقابل های تماشایی و تاریخی، بین حسن یزدانی از ایران و دیوید تیلور آمریکایی شکل گرفته است که کشتی دنیا را به جذب مخاطب چندصد میلیونی امیدوار کرده... جدالی بین ایران و آمریکا اینبار در میدان ورزش!

اما جالب اینجاست که این رقابت شدید ورزشی، نتوانسته حس منفی بین این دو رقیب ایجاد کند. آنها با نهایت احترام نسبت به هم حرف می‌زنند و حالا تیلور معانی جدیدی از رقابت و جوانمردی بعداز غلبه بر پلنگ جویبار نشان می‌دهد که درس آموز است.

دیوید تیلور: بخاطر وجود حسن شکرگزار خدا هستم

 بعد از پیروزی تیلور آمریکایی بر حسن یزدانی ببینیم که او درباره حریفش چگونه برخورد مناسب و عاری از کینه دارد و می گوید: حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم و هر دفعه که من با او کشتی گرفتم یک داستان متفاوتی بوده است.
من و یزدانی نمایندگان خیلی خوبی برای ورزش کشتی هستیم و در مسیری که پیش می‌رویم، با روشی خاص خودمان رقابت می‌کنیم.
تیلور ادامه داد: همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد و من به این فکر می‌کنم که این چند عکس خلاصه بسیار خوبی از رابطه ماست و با اینکه من و حسن از نزدیک هم را نمی‌شناسیم، ولی او من را به جلو هل می‌دهد و من هم او را.
ما هر دفعه تا آخرین لحظه می‌جنگیم و می‌دانیم که احساسات و آماده سازی زیادی صرف مسابقه‌ای مثل فینال می‌شود، باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی