بازدید 4928
قائم‌مقام وزیر صمت:

نگرانی در مورد کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌های بافتینه و بافتسان برطرف شد

کد خبر: ۱۱۴۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 12 September 2022

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از ایسنا؛ قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: طبق آزمایشات و گزارشات سازمان استاندارد، نگرانی ما در مورد کیفیت محصولات تولیدی واحدهای صنعتی بافتینه و بافتسان برطرف شد.

محمدصادق مفتح یکشنبه ۲۰ شهریورماه در حاشیه افتتاح طرح توسعه شرکت های بافتینه و بافتسان ملایر، اظهار کرد: این واحد صنعتی با ماشین آلات به روز و کیفیت مناسب محصولات، اشتغال خوبی در سطح شهرستان و استان ایجاد کرده و مورد حمایت و تایید سازمان صمت است.

وی ابرازامیدواری کرد: طی دو تا سه هفته آینده این واحد در مورد قیمت محصولات تولیدی با صنایع کوچک تر مصرف کننده تولیدات این شرکت، به توافق برسد.

مفتح واحدهای صنعتی بافتینه و بافتسان را یکی از حلقه های زنجیره تولید دانست و گفت: این واحد صنعتی طیف وسیعی از محصولاتی که ما ناچار به واردات آن ها بودیم، تولید می‌کند و علاوه بر ارزش افزوده، اشتغال مناسبی ایجاد کرده است.

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی مطرح کرد: امیدواریم در آینده شاهد صادرات محصولات تولیدی این واحد صنعتی به کشورهای همسایه مصرف کننده این محصولات از جمله عراق و ترکیه باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم