بازدید 7708
۲

اولیانوف: بیانیه تروئیکای اروپا اشتباهی در زمان مهم

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین گفت: بیانیه تروئیکای اروپایی در زمان اشتباه و مقطع بسیار مهم مذاکرات وین و در آستانه نشست شورای حکام صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳ 11 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در واکنش به بیانیه جدید سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه درباره مذاکرات لغو تحریم‌های ایران، گفت: بیانیه انتقادی تروئیکای اروپایی از برنامه هسته‌ای ایران در زمان اشتباه و مقطع بسیار مهم مذاکرات وین و در آستانه نشست شورای حکام صادر شد.

گفتنی است سه کشور اروپایی عضو برجام شامل فرانسه، انگلیس و آلمان با شانه خالی کردن از مسئولیت خود در قبال مذاکرات هسته‌ای و با تکرار ادعا‌ها نسبت به مواضع منطقی و معقولانه اخیر ایران - به گفته مقامات ارشد اتحادیه اروپا-، هم اکنون واکنشی دوگانه از خود بروز داده اند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به این بیانیه با اشاره به حسن نیت و اراده جدی جمهوری اسلامی ایران برای نهایی کردن توافق رفع تحریم و با یادآوری این موضوع که پیشرفت مذاکرات در بسیاری از مقاطع از جمله مقطع اخیر، نتیجه ابتکارات و ایده‌های جمهوری اسلامی ایران بوده است، به طرف‌های اروپایی درباره تأثیرپذیری از فضاسازی طرف‌های ثالثی که از ابتدا مخالف روند مذاکرات بوده و اکنون نیز با همه توان به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات هستند، هشدار داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
نه اونها اشتباه نکرده اند وقتی ایران از پاسخ به سوالات آژانس در مورد غنی سازی با درصد بالا شانه خالی می کند خب آنها هم احساس وظیفه می کنند تا اعلامیه صادر بکنند .
دنیا هرکی هرکی نیست هر کشوری بخواهد ساز خود را بزند بعد با عضویت در نهادهای بین المللی و درعین حال عدم رعایت قواعد بین المللی ؛ نظام حاکم بر دنیا را به سخره بگیرد ........
روس ها با این ریاکاری ها و پشتیبانی های دروغین، ایران را در باتلاق فرو خواهند برد!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل