بازدید 4870

جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو

کد خبر: ۱۱۳۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ 10 September 2022

۸۴ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در مناطق ریگان و سیرجان توقیف و در مجموع ۲۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان ریگان از توقیف ۷۰ دستگاه خودروی حامل سوخت از ابتدای سال تاکنون درحوزه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسحاق دریجانی گفت: با توجه به موقعیت این شهرستان شرقی کرمان و فراوانی برخی جرایم در این منطقه، از ابتدای سال تاکنون شش طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با قاچاقچیان سوخت در این شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: در این زمینه ماموران با توقیف تانکرهای سوخت رسان عبوری و خودروهای سواری حامل سوخت، تخلفاتی همچون جعلی بودن بارنامه و غیرمجاز بودن محموله های سوخت و همچنین انبار فراورده های سوختی در برخی منازل و کارگاه های متروکه را احصا و در مجموع بیش از ۱۱۶هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۵۹ متهم و افراد مرتبط با قاچاقچیان سوخت و معرفی آنان به مراجع قضایی بیان کرد: پلیس شهرستان ریگان با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی، به شدت برخورد می کند.

بنابراین گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان هم اظهار کرد: با اجرای طرح های امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت هدفمند و با همکاری نیروهای پلیس آگاهی و پاسگاه های انتظامی در بازه زمانی پنج ماه گذشته، ۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف،۲۴ متهم دستگیر و ۱۴ دستگاه خودرو از قاچاقچیان سوخت توقیف شد و ۲۱فقره پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر