بازدید 11809
نبی: من و تاج موافقت گرشاسبی و فولاد را می‌گیریم

اصرار کی‌روش بر حضور نکونام روی نیمکت تیم ملی

مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت. نکونام را خود آقای کی‌روش پیشنهاد دادند
کد خبر: ۱۱۳۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ 10 September 2022

کارلوس کی‌روش بر حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر تاکید و اصرار دارد؛ این ادعایی است که از بین صحبت های نبی برداشت می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره مذاکره با باشگاه فولاد برای حضور جواد نکونام در تیم ملی گفت: آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در جریان قرار گرفته‌اند و قطعا با هماهنگی و موافقت ایشان، نکونام به تیم ملی خواهد پیوست، به خصوص که نکونام اولین گزینه کی‌روش برای دستیاری ایرانی در تیم ملی است.

اصرار کی‌روش بر حضور نکونام روی نیمکت تیم ملی

نبی درباره اینکه در صورت عدم موافقت با حضور نکونام، آیا فدراسیون برای حضور یک دستیار دیگر ایرانی در تیم ملی اصرار خواهد کرد، اظهار داشت: به هر حال ما باید جانشین‌پروری را در تیم ملی فوتبال از یک جایی شروع کنیم، مربیانی که در لیگ تجربه دارند،باید در تیم ملی در کنار سرمربیان خارجی قرار بگیرند تا تجربیات خوبی کسب کنند.با مشورتی که آقای تاج و من با آقای گرشاسبی خواهیم داشت، مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت.

وی درباره اینکه حضور نکونام پیشنهاد کی‌روش بوده است یا فدراسیون فوتبال، گفت: آقای کی‌روش پیشنهاد دادند و دیدیم پیشنهاد مناسبی است و در حال عملی کردن آن هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست