بازدید 31217
۴

حال و هوای مرز مهران قبل از بسته شدن مرز

مرز مهران این روزها شاهد اوج حضور زائران اربعین حسینی از سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 09 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهرآمارها نشان می‌دهد روز پنجشنبه بیش از ۱۷۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده‌اند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته شد.

مجید مجید میراحمدی اعلام کرد: به دلیل اتفاقات نگران کننده‌ای که در مرزهای شلمچه و مهران به وقوع پیوست و خطرات جدی که برای امنیت و سلامت زائران به وجود آمد جلسه فوق العاده ستاد مرکزی اربعین به مدت 5 ساعت با حضور وزیر کشور، فرماندهان عالی رتبه فراجا، استاندار ایلام و جمعی دیگر از مسئولان مربوط در مرز مهران برگزار شد و به جهت اینکه امنیت و سلامت زائران ما با خطر جدی مواجه است این تصمیم سخت گرفته شد.

وی افزود: بعد از اینکه پایانه‌های مرزی ما تخلیه شد، اوضاع داخلی عراق و چگونگی انجام تفاهماتی را که با مقامات عراقی برای ایجاد سهولت و بسترهای لازم داشتیم و سایر شرایط را بررسی و تصمیم گیری خواهیم کرد که چگونه مرزها باز شود و در آینده در مورد آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
مثل همیشه مسوولین بی عرضه نتونستن یه مساله ای که سالی یکبار اتفاق میفته و از قبل همه چیزش معلومه رو مدیریت کنن، بعد شماها انتظار دارین با وجود اینا اوضاعمون درست باشه؟
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
بی عرضه تویی مگه کر و کوری که میگه کوتاهی دولت عراق؟؟
کوتاهی از کشورمون نیست مدام دارن اطلاع رسانی میکنن واقعا دست دولتمردان ایران درد نکنه امسال برای سفر زائرین شرایط را بسیار مهیا کردن ولی متأسفانه خدمات رسانی و میزبانی دولت عراق دچار مشکل هست که ان شاءالله حل خواهد شد.
طرف عراقی !! پرکاربردترین کلمه مسئولان ستاد اربعین برای توجیه امور...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی