بازدید 60721
نخستین نشست خبری رئیس پرحاشیه و جنجالی فدراسیون فوتبال

تاج: کی دراین مملکت پرونده باز ندارد؟! / فقط قتل و آدم‌ربایی بین جرایم من نیست / فوتبال تاکسی مجانی صداوسیما شده / دست منتقدان را می‌بوسم/ تضمینی برای نتایج کی‌روش نمی‌دهم / برای اسکوچیچ کف بزنید / نکونام سرمربی بعدی تيم ملی/ سکته قلبی کردم اما الان حالم خوب است!

دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
کد خبر: ۱۱۳۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵ 08 September 2022

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال که هنوز گفته می‌شود که حکم ریاستش قطعی و رسمی نشده است، امروز در نخستین نشست خبری مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با وجودی که دیروز مدیر رسانه‌ای تیم ملی سوالات در این کنفرانس خبری را محدود به انتخاب کارلوس کی‌روش و برکناری اسکوچیچ و همچنین حضور تيم ملی فوتبال در جام جهانی قطر اعلام کرده بود، اما تاج به همه سوالات قضایی و انتقادهای نماینده هلی مجلس پاسخ داد.

تاج : کی در این مملکت پرونده باز ندارد؟! / فقط قتل و آدم‌ربایی بین جرایم من نیست / فوتبال تاکسی مجانی صداوسیما شده / دست منتقدان را می‌بوسم/ تضمینی برای نتایج کی‌روش نمی‌دهم / برای اسکوچیچ کف بزنید / نکونام سرمربی بعدی تيم ملی

تاج در اين نشست علیه دو نماینده سرشناس مجلس موضع گرفت و حتی گفت که سه پرونده قضایی اش نباید در دادگاه عمومی رسیدگی می‌شد چون همگی آنها فوتبالی بودند! تاج مدعی شد که کمیته اخلاق فدراسیون، با بررسی پرونده هلی مذکور او را تبرئه کرده است!! او انتخابات اخیر فوتبال را سالم دانست و گفت که برای رسمیت یافتن آن نیازی بع امضای دبیرکل فدراسیون نیست.

در ادامه مهمترین صحبت های این نشست خبری طولانی را می‌خوانید: 

 

فدراسیون فوتبال 20 میلیون دلار از فیفا و ای اف سی طلب دارد که به دلیل تحریم نتوانسته این پول را دریافت کند. اگر خاصیتی در کنفدراسیون آسیا نداشته باشم، همان بهتر که آنجا نباشم. هشت میلیون دلار را امروز از ای‌اف‌سی گرفتیم!

برکناری اسکوچیچ برایم سخت بود،او بسیار زحمت کش و آرام بود و تیم ملی را نجات داد و به جام جهانی رساند. ولی من دیدم که شرایط داخلی تیم ملی خوب نبود و به این نتیجه رسیدیم که او را جایگزین کنیم؛پس به افتخارش کف بزنید!

می دانم که صدا و سیما در این برهه توان پرداخت حق پخش را ندارد ولی من طرحی که مدل فیفا و ای آف سی هست دارم و صدا سیما می تواند به جای دشمنی کردن با فدراسیون فوتبال کار کند. آنها هزاران میلیارد از فوتبال درآمد کسب کردند. فوتبال شبیه تاکسی شده که ۷۰درصد مسافرانش مجانی هستند.

برای کادرفنی تیم ملی از آلمان الگو برداری می کنیم و یک مربی داخلی هم کنار کی روش می گذاریم. اجازه جواد نکونام را از فولاد می‌گیریم. او احتمالا سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود و کی‌روش مدیرفنی !

 یکی از گرفتاری‌های ما VAR است. بدون VAR کمک‌های فغانی هم در جام‌جهانی خارجی خواهند بود. هیچ داور بین‌المللی در حال حاضر نداریم. در اولویت کار ما داور ویدئویی است. برای اجرای این سیستم به سمت شرکت های آمریکایی و اسرائیلی نخواهیم رفت(طعنه به فدراسیون عزیزی‌خادم)

 ممکن بود بازی با اروگوئه را از دست بدهیم. امکان دارد با همه امکانات و کمک‌ها باز هم در جام جهانی نتیجه نگیریم.


 افشاگری صدا و سیما علیه من؟ اگر در سقاخانه امام حسین کسی مشروب بریزد آن مشروب حلال نمی‌شود.

 

 یک ریال از فدراسیون حقوق نگرفتم. کی پرونده باز ندارد؟ من از روی دلسوزی برای کشور سرمربی را تغییر دادم. من ماشین و سکه و پاداش را هیچوقت نگرفتم.

 

 نامه فیفا درباره مشهد و احتمال تعلیق فوتبال ایران نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می افتد. متاسفانه بردن بازی به مشهد اشتباه بود به خصوص بازی لبنان که اصلا احتیاجی به امتیازی نداشتیم. رییس جمهور ما وزیر کشور را مامور کرد با خاطیان برخورد کند و این یعنی ما دستی در این اتفاق نداشتیم.

 

صدا و سیما به جای دشمنی کردن بیاید با ما جلسه بگذارد. صدا و سیما در حال حاضر توان پرداخت حق پخش را ندارد. روا نیست باشگاهی که از دولت پول می‌گیرد حق پخش هم بگیرد.

 

هر کسی‌که از من انتقاد کرد تشکر می کنم و دست همه را می فشارم و هیچ گلایه ای به آنها نیست. امیدوارم بتوانیم تنش را دور کنیم.از رییس جمهور، رییس‌مجلس و حتی اقای جبلی رییس صداوسیما تقاضا می کنم به تیم ملی کمک کنند. این پست مشترکی که بازیکنان گذاشتند و خودم هنوز ندیدم برای حمایت از تیم ملی است. سعی کنید انتقادها سازنده باشد. نمی توانیم به صداوسیما بگوییم از ما هم دعوت کنید اما از شماها رسانه‌ها می توانیم این درخواست را کنیم که از ما سوال بپرسید. تیم ملی متعلق به بنده و شما و صداوسیما نیست متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است.متعلق به سردار سلیمانی و شهدای جنگ تحمیلی است و جانبازان.

 

هیچکسی ضمانت نمی کند کی روش بیاید نتایج بهتر می شود اما سابقه او ما را به این باور می رساند که مسیر خوبی را شروع کردیم.

برای من ساده تر این بود که اسکوچیچ بماند و مسئولیتی هم به عهده نمی گرفتم اما این ریسک را برای کشور و میهن پذیرفتم.

می دانم عده ای با آمدن من و کی روش مخالفند اما دست همه را می بوسم اما به خاطر کشور از تیم ملی حمایت کنند.

 

هر کاری شد من رای نیاورم اما ۵۱ رای آوردم.این مجمع بالاترین رکن فوتبال کشور است. برخی توهین می کنند به اعضای مجمع. مثلا می‌گویند دبیرکل امضا نکرده اما اصلا در اساسنامه امضای دبیر کل نیاز نیست.

طبق قانون وقتی کسی در انتخابات شرکت می کند فقط عدم سوپیشینه لازم است.اینجا دبیرکل محترم به دادستانی به دیوان محاسبات هم نامه زده است.امیدوارم حق پخش هم در مطالبات عزیزان بیاید.

 

 در مورد فولاد یک نماینده ای در‌موردش حرف زده در کل آن پرونده من بازنشسته بودم.با هماهنگی دولت اعلام به ادامه کارم داده شد.اعاده به کار شدم و ۳ سال حقوق بازنشستگی ام کم شد.

اگر هر کسی پرونده دیگری از من دارد منتشر کنند.من گلایه هایی دارم از کسانی که سازمان یافته کار کردند و گفتند مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه جرایم من را منتشر کردند فقط قتل و آدم‌ربایی دزدی در آن نبود. بعدا مشخص شد اصلا چنین چیزی قوه قضاییه منتشر نکرده است.

 

 ۴۰ سال است که کار مدیریتی می کنم و در جاهای مختلفی کار کردم.به جز مدتی که توفیق داشتم در جنگ به عنوان یک سرباز بودم در باشگاه های سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس مدیریت کردم.در فدراسیون فوتبال نواب های مختلفی بودم و از سال ۶۸ با عناوین مختلف در فدراسیون بودم.
در مورد پرونده های قضایی می خواهم صحبت کنم. من سه پرونده قضایی دارم که فوتبالی است.بخشی از آنها با توجه به اساسنامه فدراسیون باید در ارکان قضایی فوتبال پیگیری شود. برخی دوستان این تعاریف فوتبالی را ندارند.به همین دلیل پرونده به قضا رفته است.

یک پرونده این هست که بهاروند و ساکت که بازنشسته بودند را چرا استفاده کردیم و البته قاضی بدوی منع تعقیب داده و بازرسی اعتراض کرده و در شعبه تجدید نظر در حال رسیدگی است.

دومی در مورد سازمان لیگ هست که ۱۴ متهم دارد.این پرونده در کمیته بازپرسی است و منع تعقیب داده و شرایط عادی دانسته اما بازرسی شکایت کرده است که منافع عمومی را لحاظ نکردیم

پرونده سوم ویلموتس است که تحت عنوان فساد ویلموتس مطرح هست.عجین شده با فساد این پرونده.در‌صورتی که هر مربی دوماه پولش را ندهند می توانند فسخ کنند.

 

من در همین کمپ تیم ملی راه میرفتم که ناگهان سکته کردم. دکتر گفت دیگر به صلاح نیست در فوتبال کار کنم. قلبم را در ترکیه جراحی کردم و دریچه قلب را عوض کردم الان حالم خوب است. وزیر شما هم در جریان بیماری قلبی من بود.

 

تاج : کی در این مملکت پرونده باز ندارد؟! / فقط قتل و آدم‌ربایی بین جرایم من نیست / فوتبال تاکسی مجانی صداوسیما شده / دست منتقدان را می‌بوسم/ تضمینی برای نتایج کی‌روش نمی‌دهم / برای اسکوچیچ کف بزنید / نکونام سرمربی بعدی تيم ملی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷۳
من نمیدونم آقای تاج جرمی انجام داده یا نه. اما حداقل چیزی که در پرونده ویلموتس اتفاق افتاده بی کفایتیه. چرا آقای تاج با این شرایط بازهم شده رییس فدراسیون؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
دوست عزیز شما مشخص است منصف هستید.کل پرونده ویلموتس جنگ قدرت و تخریب سیاسی است.اگر خوب دقت کنید در شرایط تحریم لازم بود ما یک مربی بین المللی بیاوریم که بگوییم تحریم را شکسته و دور زده ایم.در این شرایط یک مربی سیاسی با حمایت و پشتوانه سیاست اروپا و حمایت از برجام و... به ایران آوردند.فشار سیاسی بالاتر بود؛ تحریم قدرت بیشتری داشت و تقریبا همه چیز نابود شد.موضوع استراماچونی و کالدرون هم تقریبا شبیه همین است.بحث بی کفایتی مختص تاج نیست.تلویزیون و تابناک و .... سعی دارند بی کفایتی های کلی در جامعه و شرایط متاثر از تحریم ها را به تاج خلاصه کنند.این نیست برادر.... این فرافکنی است و فساد به آن معنا وجود نداشته جز نتایج ضعیف مربی که خب برای هر کس ممکن بود رخ دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
از نظر اینکه تحت فشار سلطانی فر کی‌روش را برکنار و مربی پیشنهادی سلطانی فر یعنی ویلموتس را انتخاب کرد درست میگی ولی در این کشور رئیس فدراسیون مستقل نداریم و همه روسای فدراسیون تحت فشار وزرای ورزش هستند و اگر بخواهند ساز مخالف بزنند وزیر ورزش می تواند بسیار مشکل ساز برایشان شود!!
شاکی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
دروغ مصلحتی که مرسوم و رایج هستش . ولی سکته مصلحتی دیگه نه دیده بودیم و نه شنیده بودیم
ناشناس
| Canada |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
چون قحط الرجاله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
برای اینکه بشدت قحط الرجال هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
سنگ پای قزوین را وقتی از رو میبری !
طرف رسما داره به مردم و قانون و دستگاه قانونگزار دهن کجی می کنه همه هم تماشا می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
جالبه که دولت گفته اگر فساد را افشا کنید ، سوت

بزنید و یک میلیارد تومن جایزه بگیرید

فعلا بفرمایید با تاج فاسد اختلاس گر که یک وانت

پرونده کلاهبرداری و جعل سند دارد کار کردید ؟
یک عده خاص علیه اقای تاج شده اند وبدون هیچ گونه سند ومدرکی هی بهش انگ میچسبونند خدا عاقبتش را به خیر کنه ولی عجب مردونه جلوی همه وایستاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خوابی؟
...امکان دارد با همه امکانات و کمک‌ها باز هم در جام جهانی نتیجه نگیریم...
این با تاج موافق ۷۰ درصد مردم حداقل طمع زندان چشیدن
منم تاج رو نمی شناسم ولی این نوع حرف زدن طلبکارانه است
ای لامصب دکتر خارجی میری؟
وقتی برای آوردن کیروش تضمین نمیدهی، چرا آوردیش؟
من پرونده باز ندارم جناب تاج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
منم پرونده ندارم آقای تاژ
خوب بلده از کلمات استفاده ابزاری کنه. سردار سلیمانی، شهدا، جانبازان و غیره چه ارتباطی با جنابعالی دارند؟ با همین کلمات مقدس بود که یک میلیارد تومان بابت هیچ کار از فولاد گرفتی؟ با همین کلمات مقدس بود که با رفیقت ساکت هر جور بریز و بپاشی در باشگاه سپاهان انجام دادید؟ با همین کلمات مقدس بود که مربی ای که با تیم جواب گرفته را اخراج کردی و حالا میگویی برای کیروش تضمین نمیدهم؟
تابناک مواظب باش که بازیچه نشوی و درحال حاضر چه کسانی از تضعیف تاج سود می برند!!! حرف ده ها هزار میلیارد تومن حق پخشه فوتباله که صدا و سیما نمی خواهد به فوتبال پرداخت کنه،!!!!
شاید قتل هم باشه خدا عالمه!!!!
کی در این مملکت پرونده باز ندارد !!!!
کافر همه را به کیش خویش پندارد
عجب! اومدی ناجی بشی
امام راحل پرونده باز نداشت . شهید سلیمانی نداشت . مقام معظم رهبری ندارند . ببین چه رویی دارد این بشر به امام و شهدا توهین می کند
صدا وسیما هم خیلی شلوغش کرده از نظر قانون تا جرم کسی ثابت نشود فقط متهم است ومجرم نیست.اگر در دادگاهی ثابت شد ایشان مجرم است وقاضی حکم داد که به علت ارتکاب جرم نمی تواند رییس فدراسیون باشد اونوقت باید بره کنار.
پاسخ ها
هموطن
| Netherlands |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
کسی که چندتا پرونده باز داره نباید توی همون پستی که حداقل لیاقت لازم رو نداشته قرار بگیره تا تکلیفش روشن بشه .
بله جناب تاج درست میفرمایند کدام مسوول پرونده باز ندارد
احسنت به این صداقت خدا عاقبت مردم رو بخیر کنه
از وقتی که میثاقی علیه تاج موضع گرفته به حقانیت تاج رسیدم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
درود.موافقم.میثاقی مرد مبارزه با فساد نیست.او عاشق وارد بازی قدرت شدن است و چون مردش نیست به زودی از بازی بیرون انداخته خواهد شد.و الا برای مبارزه با فساد باید دنبال چیزهای دیگر زیر دستان خودشون بگردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
گل گفتی دمت گرم.
آره بابا تو پاک ترین و دلسوزترین فرد این مملکتی. ببین چطوری خودشو داره پاره میکنه برای خدمت رسانی به مردم. گناه داله
کی پرونده باز ندارد؟ جمله کوتاه و در عین حال تامل برانگیزی است. یک نوع تهدید بالایی ها است که در صورت پرداختن به پرونده من، شما را هم لو خواهم داد!!
اقای رئیسی باید جلو این کار را میگرفت الان ملت خیال میکنه فرقی بین قبلی ها وفعلی ها نیه
عزیز دل برادر
من و امثال من که در این مملکت زحمت می کشیم و نون حلال توی خونه می بریم پرونده باز نداریم و در برابر خداوند سربلندیم.
قحط الرجال است ۴۰ سال کار کردی بسه برو تازه قلبت هم که مشکل داره تو خودت هم می دانی که جام جهانی یک پول قلمبه به فدراسیون می دهند آنهایی که پشتت هستند برای آن دلارهاست
اگر مدیریتها در دست مافیای هر حوضه نبود نباید بین افراد بی لیاقت و خاصی بچرخد
غربگدای ... جاش تو ایران نیست چه برسه تو دستگا ها
آقای تاج شما خودش رو ناراحت نکن. ما میدونیم که شما آدم پاکدستی هستی و اونهمه جرمی که علیه شما اعلام شده بود همه اش دروغ بود و اون پولها که هله هوله شد هم نفعش به شما نرسید و هیچ زد و بندی هم با کسی نداشتی و الان هم که با اون همه اتهام برگشتی، کار دستهای غیبی بود
تاج تو نماینده فساد و پرو روئی هستی،،،خدا می‌داند چقد فساد کردی و تازه میگویی بدون حقوق کار می‌کنید، شما اصل فساد هستید
ایشان آمد و دوباره تیم پیروزی قهرمانی توی مشتش هست
جناب تاج یعنی داری میگی کل مسئولین پرونده باز دارن؟
واقعاً معلوم شد فوتبال مملکت ما چقدر کثیف هست
این میز چقدر جذبه داره که ازش نمیتونی دل بکنی؟!؟
ایران سرزمین شگفتیهاست
آقای تاج من پرونده ندارم . از پرونده داران گردن کلفت هم بیزارم و متنفر.
امروز یاد گرفتیم حقوق ماهیانه بيست مليون تومان برای سه سال می‌شه نهصد مليون تومان این گفته تاج که با آمدن کی‌روش هیچ تضمینی نمی‌دهم همان جمله آقای ظریف است که به مجلس گفت با تصویب اف ا تی اف هیچ تضمینی نمی‌دهم خوب با اسکوچیچ هم میشه گفت هیچ تضمینی نمی‌دهم
همان پرونده ویلتموس کافی است تا به حبس طویل المدت محکوم شوی ولی شدی رئیس فدارسیون
شما قلب مشکل داره تا دوباره قلبت بزرگ نشده استعفاء بده واقعا می ارزد که این هم التماس کنی شما مثل اینکه میخواهی کیروش استخدام دایم کنی
آقا سکته قلبی کردی بنشین تو خانه ‌باغبانی کن :
حتی یک ریال هم نگرقته چون با دلار کار میکنه.
خخخخ
آقای کنه فوتبال!!!
تنها لقبی که برازنده ایشان است
من کاری به مقصر بودن یا نبودن آقای تاج ندارم ،
اما ، با پرونده قضائی باز ، به عنوان آبدارچی هم نمی توان استخدام شد .
در ضمن اتفاقات روز قبل انتخابات که با زورآزمایی وزارت خانه و صدا و سیما همراه بود نشان می دهد سناریو سعیدلو - علی آبادی دوباره تکرار شده است وگرنه چنین لابی سنگینی فقط برای ریاست یک فدراسیون بی معنی است .
برو بمیر
به نظرم همین شجاعت اوردن کی روش فعلا برای کنار آمدن با تاج و حمایت کردن کافی باشه.جام جهانی مربی بزرک میخواهد تنها گزینه ایی که بزرک باشد و تیم ملی و بازیکنان را هم بشناسد فعلا فقط کی روش می باشد.نباید جلوی انگلیس وامریکا دست بسته باشیم.به امید موفقیت تیم ملی
اگر مدير مملكت مثل اقاى تاج باشند بايد گريه كرد
تاج دقیقا درست گفته که تقریبا همه دارای پرونده هستند

ولی اینرا نگفته که : یکی مثل خودشان با داشتن یک وانت

پرونده ، باز دعوت بکار شده و مشغول عقد قرارداد های بزرگ
دلاری و یورویی شده اند

و یک دختر خانم در اتوبوس با خانم دیگر دعوا و زد و

خورد کردند
و سریعا شناسایی و دستگیر و زندانی و اعتراف تلویزیونی و

با وثیقه چند صد میلیونی موقتا آزاد شدند !!!!!
اینکه که گفته همه پرونده دارند راست گفته چون همشون چرخشی پست ها صاحب شده اند پرونده یکیشون رو بشود بقیه ....
ببینید میگه ۲۰ میلیون طلب داریم ، خب چرا نیاد تو فوتبال ، دلار ریخته تو فدراسیون ، فقط چیزی که از جام جهانی میمونه جیب کی روش و رفقای فدراسیون پر میشه و نهایتا تو جام با یه برد و ۳یا۴ باخت و کلی هزینه و ملت فقیرتر.......
اگرکارمندیاکارگری باحقوق ماهانه ده میلیون تومان (حقوق تقریبابالا)حتی یک ریال آن راخرج نکند ،بعدازحدودسی وهفت،هشت سال به اندازه حقوق،سه ماه کاربی خاصیت فقط کیروش می تواندداشته باشد
من حدودا یک ماه پیش هشدار دادم که با توجه به نفرت عجیبی که از مهدی تاج در بین مردم وجود دارد، آمدن او باعث بحرانی ملی در فوتبال خواهد شد و حالا علائم آن دیده میشود. از هشدار فیفا تا عزل مربی موفق و آوردن یک پیرمرد ۷۰ ساله به تیم ملی. منتظر شکست مقابل آمریکا و انگلیس در جام جهانی باشید که این سزای کسانیست که به حرف و نظر مردم هیچ اهمیتی نمیدهند. الان هم میگویم برای اینکه این بحران برطرف شود، شخص تاج باید استعفا و برکنار شود. وزیر ورزش بیکفایت و معاون اول دولت که فقط برای عزل اسکوچیچ و آوردن یک پیرمرد پا روی همه تخلفات تاج گذاشتید، باید پاسخگوی بحرانهای آتی باشید
مکن در این چمنم سرزنش به خودرویی

چنان که پرورشم می‌دهند می‌رویم
حالا که تاج اومد خاوری هم برگردد و بشه ریس بانک مرکزی و باک جان هم بشه وزیر نفت!
تاج با خیانت به اسکوچیچ فاتحه خودش را هم خوند
یک سوال پرسیده نشد! کدام رئیس فدراسیون درست قبل از استعفا بدلیل بیماری قلبی، با اسکوچیچ قرارداد بست؟
چقدر ملت ساده‌ای داریم اینگار تاج باشه نباشه تفاوتی هست راستی حق پخش فوتبال را صدا و سیما داد
صداسیما از منفوریت خویش جهت تنویر تاج در افکار عمومی استفاده کرد.
این سیرکی که بعنوان مجمع فدراسیون فوتبال درست کردین همه کاراش بوداره و متاسفانه فقط کسانی را که خودتون راس کار گماردین قبولتون دارن و عامه مردم میدونن همه کاراتون نمایشی و برای نفع شخصیه بیخود ادای وطن پرستارو در نیار و پای سردار سلیمانی رو وسط نکش مطمئنم ۴ سال بعد یک پرونده جدید برات باز میشه تو و سایر اعضای باندت.
تاج دروغگوست
صدا و سیما بدونه که با مخالفت با تاج پیش مردم محبوبیتی کسب نمیکنه و اینکه مردم از تاج بدشون میاد دلیل نمیشه که دلشون با صدا و سیما یکی بشه .
آقای تاج نمونه آدمی که فقط شیفته خدمت است مثل آقای روحانی ، اینها شب و روز فقط به مردم فکر می‌کنند علی برکه ا..
تاج امنیتی و اطلاعاتی است و پرونده از مسئولان دارد که کاری با وی ندارند؟
آب که سربالا بره ، قورباقه ابوعطا میخونه!‌ وقتی به یک مفسد تایید صلاحیت بدن که دوباره ريیس بشه، باید هم زبونش دراز بشه و طلبکار بشه!!
هر کسی که خورده شیشه نداره و ریگی تو کفشش نداشته باشه،پرونده باز نداره.
اگه به موقع و درست و حسابی به پرونده‌ت رسیدگی شده بود،الان زبونت دراز نبود.
باید در اون مجمعی که یه مدیر نالایق رو دوباره به قدرت رساند،گل گرفت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی