بازدید 44614
آیا برد مقابل مراکش در جام‌جهانی حق ما بود؟

مایلی‌کهن در BBC: کی‌روش با رییس‌جمهور ما فالوده نمی‌خورد

. با رئیس جمهور ما هم فالوده نمی خورد..! اینقدر خودش را برتر می دید. او در کلمبیا و مصر ناموفق بود و هیچکدام را به جام جهانی نبرد اما الان آمده با ایران به جام جهانی برود!
کد خبر: ۱۱۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 07 September 2022

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران امشب در مصاحبه با بی بی سی فارسی علیه کی‌روش و بازگشت او موضع گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مایلی کهن که سابقه موضع‌گیری علیه مرد پرتغالی را دارد، گفت: کی روش هست سال اینجا بود و هیچ کس را آدم را حساب نمی کرد. کی روش بدترین رفتارها را با خیلی از عزیزان خصوصا عزیزان مطبوعاتی ما داشت.

مایلی‌کهن در BBC: کی‌روش با رییس‌جمهور ما فالوده نمی‌خورد

او ادامه داد: ایشان به دلیل یکسری لجبازی ها تعدادی از بازیکنان را خط زد. دلیل اختلافات درون تیم ملی ابن است که ما آقای اسکوچیچ را له کردیم شخصیتش را له کردیم. او باید می‌ماند چون ما را از لبه حذف نجات داد و به جام جهانی رساند. 

مایلی کهن تصریح کرد: من با کی روش مشکلی ندارم اما نوع رفتار و عملکردش ... . با رئیس جمهور ما هم فالوده نمی خورد..! اینقدر خودش را برتر می دید. او در کلمبیا و مصر ناموفق بود و هیچکدام را به جام جهانی نبرد اما الان آمده با ایران به جام جهانی برود!

چه ببازد و چه ببرد، به نفع کی‌روش است چون اگر پیروز شود می‌گوید من اینکار را کردم و اگر ببازد می‌گوید در ۷۰روز نمی‌شد کاری کرد. شما قضاوت کنید آیا ما باید مقابل مراکش در جام جهانی روسیه برنده می‌شدیم؟ فوتبال این چیزها را دارد. گل بخودی دقیقه آخر زدند وگرنه کدام برد؟

این بازیکن پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس گفت: هیچ پیامی برای کی روش ندارم. کی روش قرارداد دو سر برد دارد. اگر در جام جهانی نتیجه بگیرد که می گویند نتیجه کار اوست اگر نتیجه نگیرد هم می گویند تنها 2 ماه است آمده!

نظر من این است که اول و دوم و سوم اسکوچیچ را حفظ کنند و اگر باز نتوانستند مربی ایرانی بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۵
حقیقت رو گفته
همین بازیکنان و تیمی هم که داریم از صدقه سرزحمات همین آقای کی روش از صفر تا اینجا ساخته شده است. فراموش کار نباشیم! اما نکته اینجاست که کی روش مربی کوتاه مدت نیست و باید بگذاریمش برای برنامه ریزی و تحول درازمدت در تیم جوانان و نوجوانان چون توانایی عجیبی در شناخت بازیکن و آموزش و نسل سازی در فوتبال داره. امروز اگر ما بودجه کافی نداریم تا زیرساخت های لازم رو برای این کار فراهم کنیم و یا قادر نیستیم تا یک سرمربی قویتر از کی روش برای تیم ملی بزرگسالان استخدام کنیم این دیگه مشکل ما هست نه کی روش!
ظاهرا دوباره آقای مایلی کهن و خیابانی دلشون برای ویلموتس تنگ شده!
مرد فقط خوددت
سبک بازی اسکوچیچ شبیه بازی مادرید ها است بازی شناور و تماشاگر پسند است ولی مقابل تیم های تراز اول بدلیل ضعف بازیکنان نتیجه نمی گیریم. ولی سبک آقای کی روش پرس در وسط زمین است که جواب می ده. ولی اسکوچیچ را باید در تیم امید و نوجوانان استفاده کرد.
بحث اولتیماتوم فیفا برای اتفاقات مشهد، کار باند تاج در فدراسیون برای کاهش فشارها علیه تاج است. از این تیم فاسد هر خیانتی بگویی برای حفظ منافع خود بر می آید. قابل توجه وزیر بی لیاقت ورزش
فشار مردم علیه تاج و باند فاسدش کم نخواهد شد
اسکوچیچ مترسکی بیش نبود تیم میلی را مافیای لنگی اداره می کرد
حرف حق جواب نداده
با درود. من زیاد با آقای مایلی کهن موافق نیستم ولی در این مورد موافقم که نباید کی روش مربی تیم ملی شود. باید اسکوچیچ می ماند چون ایران را از لبه پرتگاه سقوط از جام جهانی نجات داد و این حقش نیست که اینطوری از تیم ملی فوتبال کنارش بگذارند. وقتی میگن سیاست در فوتبال کثیفه همینه که یکنفر مثل تاج که تا حالا ضررهای زیادی بابت قرارداد بالا با مربیان خارجی تیمهای باشگاهی و ملی رده بیاد و دوباره با کی روش قرارداد ببنده. مافیا که میگن همینه.
آقای مایلی کهن شما اول دلیل اخراج خودتون رو بعد ۳۰سال از تیم ملی بفرمایید بعد در مقابل همه موضع بگیرید لطفاً
جناب مایلی کهن بفرمایید شما تشریف ببرید جام جهانی تا عملکردتون را بعد سی سال ببینم!شما جرات نداری یه تیم دسته دو را تحویل بگیری
کی روش مربی منضبطی است اما در میادین و مسابقات مربی برجسته ای نیست. از همین حالا این قول من از یاد نرود. ایران در این تورنمنت قطعا به انگلیس و آمریکا می بازد و فقط ممکن است از ولز یک امتیاز بگیرد. البته آنهم خیلی بعید است.
واقعا تاج و کیروش نتیجه بگیرند میگویند حاصل کار مابوده و نتیجه نگیرند تاج میگوید مردم به من گفتند کیروش رو بیاورم و کیروش هم میگوید هفتاد روزه کاری بیشتر ازین نمیشد کردهمین نتیجه راهم گرفتید صدقه سر من بوده و چه چه .
ننگ به مافیای داخلی که با برنامه مهنسد شده تاج رو برگرداندن و بعد با برنامه اسکو را تخریب کردن که ادامه داده تا عزل شد و بعد آوردن کیروش.کجایند آدمهای شریف این مملکت که جلوی اینهارو بگیرند.
حرف حساب
موافقم کی‌روش اگر مربی بود مصر وکلمبیا رابه جام جهانی میبرد
با فراوانی فساد و تبانی ، دیگر نمیشه گفت فرض بر تبرئۀ افراد است مگر خلافش ثابت بشه . بایذ فرض را برتبانی افراد گذاشت مگر اینکه خلافش ثابت بشه.
کاملا درست و متین
کی‌روشاگه‌اومد‌ایران‌فالوده‌نخوره‌تاکسانی‌مثل‌شماها‌هستن‌همینه‌اینهمه‌مربی‌خوب‌داریم‌چه‌دلیلی‌داره‌یاروخارجی‌روبیارن‌‌تازه‌هیچی‌هم‌بارش‌نیست
جای تأسف داره یه عده آدم که کلی بایت این قرارداد به نوایی میرسن دریغ از خواسته مردم و یه نظر خواهی که در تمام دنیا رسم هست مربی که با یه بازی تدافعی جلو همه تیم‌ها یه گله بودیم و مصر و کلمبیا با ستارگانی مثل صلاح و دیار رو حذف کرد دوباره پس آوردیم آخه با چه رویی خیییلی نامردیه خیلی زشته فقط فقط مطمین باشین به خاطر ذینفع بودن یه عده
آره خب فوتبال این چیزا رو داره... مثل اخراج اشتباه پولادی مقابل عراق و باخت تو پنالتی ها و حذف از جام ملت ها یا اشتباه بچه گانه مقابل ژاپن و از دست رفتن فینال یا یه بغل پای طارمی... اگه اینا نبودن الان همه تون کی روش رو می پرستیدید
با نظر مایلی کهن در مورد رفتار با اسکوچیچ موافقم اما اینکه کیروش هشت سال مربی تیم ملی بوده انصافا تیم ملی در ان هشت سال اسما و رسما تیم ملی مقتدری بودکه در هر پستش 3 بازیکن اماده داشت و بازیکن سالاری کاملا متوقف شد و همه در خدمت تیم بودند و کسی نمیتوانست برای تیم تصمیم گیری کند و باند بازی و جناحی بودن را از تیم ملی دور کرد.
فقط در این زمینه با آقای مایلی کهن صد درصد موافقم.
حرف حق زده. خدا حفظش کنه. امان از مافیای کثیف فوتبال. اصلا اخلاقی نیست اسکوچیچ را کنار بگذاریم. بالاخره در روزی که مربی بهتری نداشتیم و در بدترین شرایطی که تاج ایجاد کننده آن بود تیم ملی را تحویل گرفت
حتما باید آقای مایلی کهن مربی باشه بابا جمع کنید این مسخره بازی ها را اکوچیچ هیچ اختیاری از خود نداشت تیم ملی شده بود بازیچه لنگی ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی