بازدید 69419
۴
دراگان می‌رود یا در لیگ برتر روی نیمکت می‌نشیند؟

تیم جدید اسکوچیچ در فوتبال ایران

احتمال دیگری هم از دیشب برای ادامه فعالیت اسکوچیچ در ایران مطرح شده است؛ جانشینی جواد نکونام در فولاد خوزستان!
کد خبر: ۱۱۳۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 07 September 2022

در حالی که خبرها از توافق قطعی و بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران حکایت دارد، وضعیت ادامه کار سرمربی فعلی در آستانه جام جهانی مبهم شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دراگان اسکوچیچ احتمالا شاکی بعدی فوتبال ایران در فیفا خواهد بود و از دست دادن جام جهانی را تا مدتها هضم نخواهد کرد. مربی گمنام در فوتبال آسیا و دنیا که با تیم ملی ایران یک‌شبه راه ده‌ساله رفت و با صدرنشینی در مقدماتی جام‌جهانی به شهرت رسید.

حالا گمانه زنی‌هایی در مورد ادامه فعالیت اسکوچیچ در دنیای مربیگری به گوش می‌رسد.

تیم جدید اسکوچیچ در فوتبال ایران

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از زیان و غرامت در قرارداد این کروات کم حرف، به او پیشنهاد هدایت تیم ملی امید ایران را با همان دستمزد و حقوق داده است اما این حکایت شبیه همان ضرب‌المثل نذر کردن روغن ریخته به امامزاده است!

اسکوچیچ می‌داند که در ازای ازدست دادن جام‌جهانی که شاید دیگر در زندگی حرفه‌ای اش پیش نیاید، می‌تواند برای ماه‌ها بدون انجام کاری حقوق دریافت کند. کاری که پیش از او بارها توسط سایر مربیان خارجی شاغل در ایران از ویلموتس گرفته تا استراماچونی و کالدرون و بقیه انجام شده است. 

دراگان قطعا این پیشنهاد را رد خواهد کرد اما همین زمزمه‌ها احتمالا باعث استعفای مهدی مهدوی‌کیا از هدایت تیم زیر ۲۳سال ایران خواهد شد.

احتمال دیگری هم از دیشب برای ادامه فعالیت اسکوچیچ در ایران مطرح شده است؛ جانشینی جواد نکونام در فولاد خوزستان!

گفته می‌شود نکونام دستیار کی‌روش در جام جهانی قطر خواهد بود و بعداز او هم هدایت تیم ملی را به عنوان سرمربی در دست خواهد داشت. به این ترتیب نیمکت تیم پرمهره و آماده فولاد برای نشستن اسکوچیچ مهیا خواهد بود.

باید دید اسکوچیچ با رفتار توهین آمیز فدراسیون فوتبال ایران کنار خواهد آمد یا اثاثه خود را جمع کرده و برای همیشه یا مدتی طولانی فوتبال کشورمان را ترک می‌کند؛ هرچند او مربی ای نیست که مشتریان خیلی زیادی در خارج از کرواسی داشته باشد و هیچ جا مثل ایران به او دستمزد پرداخت نمی‌کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۴
چرا دست از سر این بنده خدا بر نمیدارید ..بزارید بره جام جهانی حقشه ..دوما سخنگوی فدراسیون تکذیب کرد موضوع کیروش ..چرا اینقد دامن میزنید به اسن قضیه ..اونم در چند ماه باقی مانده به مسابقات جهانی..همه تیم ها در حال تمرین و استقامت دادن و تثبیت تیمشان هستند ما هنوز و هز روز داریم زلزله میاریم در تیم ..این تیم چه با کیروش چه با زیدان چه با مورینیو چه با اسکوچچیچ همان مرحله اول حذف میشه پس اینقد خاطر ازار این ادم نشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
هدفشون ضربه زدن به تیم ملی نفوذی ها و دلال ها کشورنابود کردند
ایران بهشت مربیان فوتبال دنیا ...پکیج بندی و باند بازی و دلالی و در اخر هم به قول ضرب المثل معروف ..هم پیاز رو خوردیم و هم جریمه رو دادیم و هم شلاق رو تحمل کردیم....و بدون برو برگرد در جام جهانی هم افتضاح به بار خواهد امد ..واقعا کیروش چقدر برای ما مفید بوده تا حالا ...با رزومه چند مقام قهرمانی برای ما ....اوج کارش باخت با نتیجه یک بر صفر در برابر ارژانتین بوده .....
مرام ایرانی در رفتار با این مربی مشخص شد مبارکه بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست