بازدید 6391
۱

رونق گردشگری شهر شیراز در روزهای پایانی فصل سفر

کد خبر: ۱۱۳۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 04 September 2022

می‌گویند شیراز شهری چهارفصل است، با این‌حال دو فصل جذاب و پررونق در سفر به شیراز وجود دارد. نیمه فروردین تا پایان اردیبهشت و نیمه شهریور تا اوایل پاییز.

این روزها با نزدیک شدن پایان تابستان فصل جدیدی از سفرهای تابستانه آغاز شده است و شیراز این شهر زیبا و تاریخی با باغ‌های دلگشا و جاذبه‌های دیدنی گردشگری و مردم باصفا و خونگرم از پرطرفدارترین مقاصد سفر برای گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌آید.

رونق گردشگری شهر شیراز در روزهای پایانی فصل سفر

در میان شهرهای کشور، شهر شیراز دارای یکی از بهترین زیرساخت‌های گردشگری است. هتل‌های متعدد و مجهز، شبکه حمل و نقل عمومی مناسب، دسترسی قابل قبول به نقاط دیدنی و مردم خونگرم و مهمان‌نواز، شیراز را در زمره یکی از بهترین مقاصد سفر در ایران قرار داده است.

با این حال در دو سال اخیر کرونا و افزایش قیمت هتل‌ها به دو چالش مهم رونق سفر و گردشگری در کشور به ویژه شیراز تبدیل شده است.

با فروکش کردن همه گیری ویروس کرونا به نظر می‌رسد اشتیاق به سفر در میان مردم رو به افزایش است. اما مشکل قیمت بالای هتل‌ها هنوز به عنوان مهم‌ترین مانع رونق گردشگری داخلی وجود دارد.

برای حل این مشکل بسیاری از هتل‌های شیراز این روزها تخفیف‌های قابل‌توجهی را برای جذب گردشگران در نظر گرفته‌اند که توانسته موجب رونق قابل توجه سفر به شیراز شود.

در ادامه توجه شما را به قیمت روز برخی از هتل‌های شیراز جلب می‌کنیم که از سامانه هتل‌یار استعلام شده است:

رونق گردشگری شهر شیراز در روزهای پایانی فصل سفر

مشاهده فهرست کامل هتل‌های شیراز و اطلاع از آخرین قیمت‌ها

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیراز زیبا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار