بازدید 5631
سرمربی تیم ملی:

آزاده هستم و از سرمربی‌گری استعفا می‌کنم

همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 30 August 2022

به گزارش تابناک، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: از الان یک هوادار فدراسیون فوتبال هستم و رسما از سمت خود در تیم ملی فوتسال استعفا می‌کنم.

وحید شمسایی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزار مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: باید به مجمع احترام گذاشت. مهدی تاج روی صندلی خودش نشست. به او، مهدی محمد نبی و منصور قنبرزاده هم تبریک می‌گویم و امیدوارم به این رشته خدمت کنند. من برای آن‌ها دعا می‌کنم.

وی ادامه داد: من صبح متوجه شدم که انتخابات دوباره برگزار می‌شود. وقتی بخواهند رای بدهیم، پیدایمان می‌کنند. نگران نباشید.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان کرد: کشور ما انقدر صلابت دارد که این نوع رفتار‌ها را دوست ندارم. در اینجا برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تاج برای من ارزشمند است، اما اتفاقاتی که در گذشته برای فوتسال افتاده را دیدم و دوست دارم عزت آن حفظ شود. دوست ندارم به رشته من بی اعتمادی شود و انشاالله یکی دیگر بیاید و قوی‌تر از من این کار را انجام دهد.

شمسایی تصریح کرد: دوست دارم به این رشته نگاه ویژه شود. من از الان یک هوادار فدراسیون فوتبال هستم و رسما از سمت خود در تیم ملی فوتسال استعفا می‌کنم. برای کادر جدید هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم. آدمی هستم که سعی کردم بزرگ فکر کنم و جلوی خودم را ببینم. من همیشه سرباز وطنم هستم و مدیون این لباس هستم. این رشته به من اعتبار داده و من یک روز دیگر نوبتم می‌شود.

 ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل