بازدید 5063

تیراندازی‌های مرگبار در هیوستون و دیترویت آمریکا

در تیراندازی در شهر هیوستون در آمریکا ۴ نفر و از جمله فرد تیرانداز کشته شدند.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 29 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آسوشیتدپرس، در تیراندازی در شهر هیوستون در آمریکا ۴ نفر و از جمله فرد تیرانداز کشته شدند.

به گفته پلیس، مردی که مستاجر یک آپارتمان در شهر هیوستون بود و از آنجا اخراج شده بود صبح یکشنبه پس از آتش زدن محل زندگی خود به پنج مستأجر دیگر در آنجا شلیک کرد و سه نفر از آن‌ها را کشت. پلیس این مرد را به ضرب گلوله کشت.

این حادثه حدود ساعت ۱ بامداد یکشنبه در یک محله صنعتی-مسکونی در جنوب غربی هیوستون روی داد.

تروی فینر رئیس پلیس گفت: مرد مسلح احتمالاً با یک تفنگ به سمت مستاجران دیگر در حالی که از خانه بیرون می‌آمدند تیراندازی کرد. دو نفر در صحنه تیراندازی کشته شدند. یک نفر هم در بیمارستان به علت شدت جراحت جان باخت.

تروی فینر گفت: تیم‌های آتش نشانی دو مجروح دیگر را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. حال آن‌ها خوب اعلام شده است.

فینر گفت: این مرد سپس در حالی که آتش نشانان در حال مبارزه با شعله‌های آتش بودند به طرف آن‌ها تیراندازی کرد و آن‌ها را مجبور کرد که کار خود را متوقف کنند.

هویت این مرد منتشر نشده است.

تیراندازی در شهر دیترویت آمریکا با ۴ کشته و زخمی

در همین حال، بر اثر تیراندازی در شهر دیترویت در ایالت میشیگان در آمریکا، سه نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

پلیس آمریکا اعلام کرد: فردی در شهر دیترویت، چهار نفر را در یک بازده زمانی تقریباً ۲ و نیم ساعته در صبح روز یکشنبه هدف تیراندازی خود قرار داده است.

پلیس دیترویت با کمک پلیس اف بی آی، وزارت امنیت داخلی و دیگر نهاد‌ها به دنبال مظنون این تیراندازی است. جیمز وایت، رئیس پلیس شهر دیترویت به ساکنان هشدار داد در صورت اطلاع از هویت یا محل پنهان شدن مظنون، هوشیار باشند و با پلیس تماس بگیرند. وایت گفت: کاری که امروز می‌خواهیم انجام دهیم این است که او را بازداشت کنیم.

وی افزود که پلیس هر چهار فقره تیراندازی را بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده است که این کار با یک اسلحه انجام شده است و معتقد است که یک فرد تیرانداز وجود دارد. او گفت که بازرسان اعتقادی ندارند که بین قربانیان ارتباطی وجود داشته باشد و خاطرنشان کرد که یک نفر همراه سگ خود در حال پیاده روی بوده است و دیگری منتظر اتوبوس بوده است که به آن‌ها شلیک شده است و آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

او گفت که پلیس یک زن ۴۰ ساله را پیدا کرد که حوالی ساعت ۴:۴۵ بامداد روز یکشنبه مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته بودو جان باخته بود.

به گفته پلیس، قربانی سوم هم یک زن دیگر بود که در حوالی ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح در منطقه پیدا شد که پس از شلیک چند گلوله او هم جان باخته بود.

حوالی ساعت ۷ و ۱۰ صبح، مردی مسنی گزارش داد که مردی را دیده است که به داخل خودرو‌های پارک شده نگاه می‌کرده است. به گفته پلیس، زمانی که این مرد به این فرد گفت که از خودرو‌ها دور شود، مرد مسلح به سمت مرد مسن شلیک کرد که با وجود اصابت یک گلوله جان سالم به در برد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی