بازدید 29011

کیهان: دولت، قید مذاکرات را بزند

راه طی شده در این سال‌ها ثابت کرد با «مذاکره برای لغو تحریم» تحریم کاهش نمی‌یابد بلکه دایره مذاکره گسترده‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 28 August 2022

به گزارش «تابناک»، کیهان نوشت: توانمندی دولت ایران و شرایط منطقه‌ای و جهانی فرصت خوبی برای اصلاح انحراف ایجاد شده در مذاکرات هسته‌ای، در اختیار دولت سیزدهم گذاشته است. اصلاحی که می‌تواند به ناکام گذاشتن راهبرد آمریکا از سال ۲۰۰۹ یعنی سیاست «فشار» و «چانه‌زنی» بیانجامد.

راه طی شده در این سال‌ها ثابت کرد با «مذاکره برای لغو تحریم» تحریم کاهش نمی‌یابد بلکه دایره مذاکره گسترده‌تر می‌شود.

در ‌خوش‌بینانه‌ترین حالت تحریم‌ها به یک بهانه تعلیق و به بهانه دیگر اعمال می‌شوند، این ایران است که باید در دور باطل «تحریم» و «مذاکره برای لغو تحریم» حوزه مذاکرات را از هسته‌ای به موشکی، منطقه‌ای، حقوق‌بشر و... افزایش دهد.

«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۵۱
انتشار یافته: ۲۳
وهمی که کیهانیان دارند در اساطیر یونان هم دیده نمیشه... عملکرد قابل قبول ... اخه خباثت انتها نداره.ِ..
سواره چه خبراز پیاده داردخودشان همه چیزرا بلیدند کدام موفقیت قیمت هاصد برابر شده دخو خدا از شما نگذرد
از کیهان و ریاستش باشد فقط باید جنگ کنیم
روزنامه کیهان وشخص شریعتمداری دچار جمود فکری شده تازه نیست از مدتها پیش این تزهایی که در مورد برجام می دهد بدون فکر است وهیچ پشتوانه تفکر ادم عاقلی ندارد بیشتر دنباله رو روسهای کثیف است وتاوانش را باید ملت بدهد مواظب باشید هیات مذاکره کننده روی چنین تفکری فرصتها را ازدست ندهد علم سیاست علم استفاده از فرصتها درجهت منافع ملی کشورهاست نه دنباله روی از امثال کیهان وامثال شریعتمداری
گور بابای امریکاییها پوست مردم کنده شده قابل قبول بشینیم فعلا با چینی ها و روسها تبادلات اقتصادی داشته باشیم و کاری به جنگ زرگری امریکا و اسرائیل سر برجام نداشته باشیم مطمئن باشید همین صهیونیستها از ترس بمب اتمی ایران و موازنه وحشت هم که شده به امریکا التماس می کنند یک غلطی برای توافق بکند و خیلی زود هم اتفاق می افتد
حالا که کیهان دید نظرات افراطی اش کار ساز نشده ، فرار به جلو را انتخاب کرده ، افراطی کری نتیجه ای ندارد
خنثی سازی تحریمها نیازمند مدیریت قوی در کشور است که نداریم.نیازمند مبارزه با فساد اقتصادی و رانت خواری و بازگرداندن صدها هزار میلیارد تومان اموال به غارت رفته بیت المال توسط برخی اقایان و اقازاده ها و دیگران است که اراده ای برای انجام ان وجود ندارد و از حد شعار تجاوز نمی کند. با این اوضاع عملا خنثی سازی تحریم ها ممکن نیست و فقط روز به روز فشار بر مردم بیشتر میشود . فشاری که اقایان مسوول ان را حس نمی کند زیرا به منابع مالی نامحدود متصل هستند. دولت سیزدهم هم در یک سال گذشته فقط فشار بر مردم را بیشتر کرده و هیچ کاری انجام نداده است.
من موافقم
چشم حسین اقا میگیم دولت قید مذاکره رو بزنه شما خودتو ناراحت نکن عزیز برادر
عملکرد قابل قبول در یکسال!!!!!!!!!
نمیدونم کی میخواین دست از این حرف های بی پایه و اساس بردارین
عیب نداره گزارش عملکرد یک ساله رو اعلام کنید مردم تصمیم بگیرین قابل قبول یا غیر قابل قبول و بعد پیشنهادات و انتقادات اعلام و بررسی بشه
اینکه یک روزنامه بخواد برای یک ملت تصمیم بگیره عجیبه!!
دوستان روزنامه کیهان
سهم مردم از بودجه عمومی کشور صفر است...... لطفا به معیشت مردم توجه کنید.....
باز هم روزنامه بدون مشتری کیهان حرف زد . قطعا تحریم رفع بشه به ضرر شما کاسبان تحریمه
یه زمانی از کیهان و مدیر مسولش بدم میومد و فکر میکردم آدم چوب لای چرخ بزاریه. ولی حالا میبینم خداییش حرف حق میزنه و دنبال منافع کشوره. امیدوارم همیشه توی این راه ثابت قدم و استوار باشه.
شریعتمداری لطفا ساکت شو
حاج حسین شریعتمداری احساس خطر کرده. منافعش در خطر است
باز هم روس ها تصمیمشون عوض شده و گفتن مذاکره نکنیم؟؟!!!
صددرصد با این نظریه موافق هستم .
وقتی ما ماهییت آمریکا و دشمنان این مرز وبوم برایمان آشکار شده ، چرا بیهوده راهی را ادامه می دهیم که قبل از این بارها امتحان نموده ایم و نتیجه ای عاید نشده .
منم اگه محافظ و خونه چند طبقه و ویلای دماوندو حقوق عالی و...........داشتم قید همه چیزو میزدم
موافقم ، به این دلیل که دولت های آمریکا نشان دادند حتی در زمان سر کار بودن دولتشان قدرتی در دادن تضمین در ماندن در معاهدات را ندارندچه رسد به معاهداتی که از زمان دولتشان هم بیشتر است.البته به صورتی منطقی و اعلام قبلی و با بیان دلایل ، خروج از این معاهده به نفع ایران و ضرر آنها و دیگر کسی روی آنها برای مذاکره حساب نخواهد کرد.
بله شرایط برای کیهان و طرفداراشون تو شرایط تحریم گل و بلبل است.
شما که برای دستور دادن به دولت نیازی به نامه سرگشاده نداری؛ راسا اقدام کن دیگه.
کاسبان تحریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی