بازدید 6188

آزمون روی نیمکت نشست، لورکوزن بالاخره برد

کد خبر: ۱۱۳۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 27 August 2022

در دومین روز از هفته چهارم بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران 5 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن برابر رقبا به برتری رسیدند.

دورتموند یک بر صفر در خانه هرتابرلین به برتری دست پیدا کرد. آنتونی مودست در دقیقه 32 تنها گل این بازی را برای دورتموند زد تا این تیم با کسب سومین پیروزی‌اش 9 امتیازی شود و به رده پنجم جدول صعود کند.

در دیگر بازی مهم تیم بایرلورکوزن در دیداری که مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون در دقیقه 83 به جای پاتریک شیک به میدان رفت، سرانجام اولین برد خود را پس از سه شکست متوالی در لیگ (4 باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها) کسب و میزبانش تیم ماینتس را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد. لورکوزن با این نتیجه 3 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

اسکیل پالاسیوس در دقیقه 29، فریمپونگ در دقایق 39 و 41 گل‌‌های لورکوزن را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی بود که دو بازیکن لورکوزن هینکاپی در دقیقه 77 و باکر در دقیقه 4+90 با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

لایپزیگ 2 - ولفسبورگ صفر
هوفنهایم یک - آگزبورگ صفر
شالکه یک - یونیون برلین 6

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 به وقت تهران بایرن مونیخ میزبان مونشن‌گلادباخ است.

در جدول رده‌بندی مسابقات یونیون برلین 10 امتیازی صدرنشین، بایرن مونیخ با یک بازی کمتر و 9 امتیاز دوم و فرایبورگ نیز با همین تعداد امتیاز از 4 بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به بایرن مونیخی‌ها سوم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل