بازدید 8384

بازگشت گروگان ۳۰ ساله به کانون گرم خانواده

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فرد ۳۰ ساله گروگان گرفته شده طی ۲۴ ساعت از چنگ آدم ربایان در روستای «رهاو» به آغوش گرم خانواده بازگشت.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 27 August 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ منصور رمضان‌نژاد در این خصوص افزود: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در دوم شهریور ماه جاری در شهرستان کرمان و ربایش فردی ۳۰ ساله توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات خانواده‌ فرد ربوده شده مشخص شد متهمان به خاطر اختلافات مالی اقدام به چنین کاری کرده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی بردسیر با اقدامات فنی، تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند و مطلع شدند فرد گروگان گرفته شده توسط یک فرد به شهرستان بردسیر منتقل و در اطراف روستاهای آن منطقه نگهداری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ماموران سریع به محل اعزام و فرد گروگان گرفته شده را به صورت صحیح و سالم آزاد کردند و به پلیس آگاهی انتقال و تحویل خانواده‌ وی دادند، اظهارداشت: همچنین متهم و عامل گروگانگیری در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی