بازدید 13024
۲
دبل زکی‌پور مقابل تیم سابق در سیرجان

کامبک گل‌گهر به سپاهان؛ قلعه‌نویی به مورایس باج نداد

سپاهان با این تساوی 7 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد. گل گهر نیز پنج امتیازی شد تا در رده چهارم و بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 26 August 2022

شاگردان امیر قلعه‌نویی مانع سومین برد پیاپی سپاهان و مورایس در لیگ برتر بیست و دوم شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  2 بر 2 به پایان رسید.

سپاهان با این تساوی 7 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد. گل گهر نیز پنج امتیازی شد تا در رده چهارم و بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.

داور: مرتضی منصوریان

کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی - حامد صفایی

کارت زرد: مهران گلزاری از گل گهر/ یاسین سلمانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور و محمدرضا حسینی از سپاهان

گل‌ها: رناتو داسیلویرا(مدافع سپاهان، 62-گل به خودی) علیرضا علیزاده(86) برای گل‌گهر/ میلاد زکی‌پور (43 و51) و برای سپاهان

 

میلاد زکی‌پور در اولین تجربه حضور در ترکیب ثابت برابر تیم سابق خودش درخشان ظاهر شد و در حالی که سپاهان تحت فشار قرار داشت با یک ضربه سر گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد و در نیمه دوم هم با یک ضربه ایستگاهی فوق‌العاده دومین گل خودش را در برابر فروزان به ثمر رساند تا به عنوان برترین بازیکن مسابقه دست پیدا کند.

کامبک گل‌گهر به سپاهان؛ قلعه‌نویی به مورایس باج نداد

شرح گل:
سپاهان یک - گل‌گهر صفر (دقیقه43: میلاد زکی پور): میلاد زکی‌پور بازیکن سابق گل‌گهر در اولین حضور ثابتش در ترکیب سپاهان روی ارسال تماشایی رامین رضاییان با یک ضربه سر محکم دروازه فروزان را باز کرد تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.

سپاهان دو - گل‌گهر صفر (دقیقه 52: میلاد زکی‌پور): روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر، میلاد زکی‌پور با یک ضربه بغل‌پای فوق‌العاده به کنج دروازه فروزان، گل دوم خودش و تیمش را ثبت کرد.
گل‌گهر سیرجان یک - سپاهان دو (دقیقه 61: گل‌بخودی داسیلویرا): علی‌اصغر آشوری در اولین لمس توپش قصد داشت کیروش استنلی را تک به تک کند که پاس او پس از برخورد به پای داسیلویرا وارد دروازه نیازمند شد.
گل‌گهر سیرجان دو - سپاهان دو (دقیقه86: علیرضا علیزاده): ارسال فوق‌العاده علی‌اصغر آشوری از کرنر با ضربه سر چرخشی علیرضا علیزاده وارد دروازه نیازمند شد تا شاگردان قلعه‌نویی به بازی برگردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازگشت چش بود که نوشتی کامبک می خواستی بگی انگلیسی بلدی
آفرین گل پسر
کامبک؟؟؟؟؟!!!!!فارسی را پاس بدارید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل