بازدید 4296

درس پژوهشی و درس‌کاوی موثرترین راه آموزش

‌استاد پداگوژی دانشگاه ناگویا ژاپن در شیراز: درس‌کاوی به معلمان کمک می‌کند درب کلاس‌های‌شان را به روی همدیگر باز کنند.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ 25 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، پروفسورمحمدرضا سرکار آرانی گفت:درس‌کاوی به معلمان کمک می‌کند از یکدیگر یاد بگیرند و راه‌های توجه به دانش‌آموزان و شوق یادگیری آن‌ها را پیدا کنند.

استاد پداگوژی دانشگاه ناگویا ژاپن افزود: شناخت دانش‌آموزان و یادگیری معلمان از یکدیگر به هم‌پایه بودن با دانش‌آموز کمک می‌کند.

سرکار آرانی گفت: در این روش دانش آموزان در یک شرایط بهتر یادگیری قرار بگیرند و فقط با تشویق، تنبیه و ابزار‌های انگیزشی بیرونی معلم، به رفع تکلیف پیش نرود.

استاد پداگوژی دانشگاه ناگویا ژاپن ادامه داد: این روش باعث می‌شود دانش اموز خودش مسئله خود را پیدا کند و جهان خود را بسازد و با شوق و ذوق به یادگیری مستمر ادامه دهد.

افتتاح دبیرخانه‌ تخصصی درس کاوی کشور در فارس

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از افتتاح دبیرخانه‌ تخصصی درس کاوی کشور در استان فارس خبر داد.

افتتاح دبیرخانه‌ی تخصصی درس کاوی کشور در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،فرشید قاسمی گفت: درس کاوی و درس پژوهی موقعیت هم اندیشی بین مدرسان را افزایش و یادگیری را بیشتر می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس با تاکید بر توجه بیشتر به پژوهش و آموزش عمیق خاطر نشان کرد: درس کاوی و درس پژوهی موقعیت هم اندیشی بین مدرسان را افزایش و یادگیری را بیشتر می‌کند.

قاسمی افزود: واکاوی تدریس، تحول در شیوه‌های پژوهش در کلاس درس، توانمندسازی معلمین و هم اندیشی و انتقال تجربه، از محور‌های این برنامه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار