بازدید 13695
۴

هجوم به رستوران‌های انگلیس برای سرقت غذا

همزمان با افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس سرقت غذا از فروشگاه‌ها و هجوم دسته جمعی به رستوران‌ها به ویژه شعبه‌های مک دونالد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 24 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، همزمان با افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس سرقت غذا از فروشگاه‌ها و هجوم دسته جمعی به رستوران‌ها به ویژه شعبه‌های مک دونالد افزایش یافته است.

در کم سابقه‌ترین مورد پنجاه نوجوان به یکی از شعبه‌های رستوران آمریکایی مک دونالد در مرکز شهر ناتینگهام هجوم بردند و شماری از آنان غذا‌های این رستوران را دزدیدند و خوردند.

کارکنان این رستوران گفتند در حال آماده کردن غذا برای مشتریان بودند که با هجوم پرهیاهو و وحشتناک شمار زیادی از جوانان و نوجوانان مواجه شدند که دست کم ۹ نفرشان از روی پیش خوان پریدند و شروع به سرقت غذا‌ها و نوشابه‌ها و توهین و تهدید کارکنان کردند و زمانی که پلیس رسید آنجا را ترک کردند.

پلیس گفته با بررسی دوربین‌های مدار بسته در حال تحقیق است تا سران این گروه را شناسایی کند.

در پی افزایش سرقت از رستوران زنجیره‌ای امریکایی مک دونالد در انگلیس، مدیران شماری از شعبه‌های این رستوران تصمیم گرفتند ورود افراد کمتر از ۱۸ سال را پس از ساعت ۵ عصر ممنوع کنند.

مدیران مک دونالد در انگلیس گفتند این تصمیمی سخت بود، اما ناچار به گرفتن آن شدند.

پلیس هم گفته با مدیران مک دونالد و رستوران‌هایی که هدف هجوم مشابه قرار گرفتند برای یافتن راه حل و کمک به کاهش اینگونه وقایع در تماسیم.

چند روز پیش نیز حمله عده‌ای نوجوان به صورت گروهی به یک فروشگاه مواد غذایی و شکلات در مرکز شهر لندن خبر ساز شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
مگه متمدن نبودن این ها؟!!!!!!!! خخه
پیشنهاد می کنم با توجه به وضعیت رفاه و اسایش عالی در ایران، وزارت امور خارجه ایران شرایط انسانیت را رعایت کند و دروازه های ایران را برای ورود پناهندگان بدبخت از کشورهای غربی مفلوک باز کند تا ان ها هم از شرایط اقتصادی ما لذت ببرند.
و بشنوید از هجوم انگلیسی های گدا گشنه به رستوران های مک دونالد
جونم انگلستان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر