بازدید 9185

۵ دلیل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

کد خبر: ۱۱۳۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ 23 August 2022

۵ دلیل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

سفرمارکت این روزها به نامی آشنا در حوزه گردشگری تبدیل شده است و قطعا با نام آن ناآشنا نیستید. حال، یکی از حوزه‌های تخصصی سفرمارکت، خرید بلیط هواپیما است که با موتور جستجوی قوی آن امکان‌پذیر می‌شود. در سفرمارکت شما می‌توانید میان انواع بلیط مقایسه کنید و بهترین گزینه را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ دلیل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت را با هم بررسی کنیم.

1) در سفرمارکت، بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خرید نمی‌کنید

سفرمارکت همانند یک موتور جستجو اما به صورت تخصصی در حوزه گردشگری، قیمت سفری ارزان را از بین بیش از صدها سایت، جستجو می‌کند و به شما نمایش می‌دهد. سفرمارکت به عنوان شرکتی دانش بنیان در صنعت گردشگری، در راستای ارائه راه حلی جامع جهت پاسخگویی به نیازهای بازار گردشگری ایران، راه اندازی شده است. با سفرمارکت با اطمینان سفر کنید.

۵ دلیل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

شما در سفرمارکت بلیط هواپیما را فقط از یک آژانس خریداری نمی‎کنید بلکه می‌توانید پرواز را بر اساس مبدا و یا مقصد مورد نظرتان از بین صدها آژانس مسافرتی جست‌وجو کنید. همچنین در سفرمارکت برای خرید بلیط هواپیما در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، یعنی به جای جست‌وجو در بین ده‌ها سایت مختلف کافی است در سفرمارکت جست‌وجو کنید تا بلیط هواپیما ارزان را پیدا کرده و خریداری کنید.

2) امکان مقایسه میان قیمت‌ انواع بلیط‌ها

کسانی که قصد سفر به کشورهای دیگر یا حتی کشور خود با اهداف گردشگری، درمان و کسب و کار را دارند، قیمت بلیط مسئله مهمی است. حال، خرید بلیط هواپیما به مقصد خارجی خود یک چالش بزرگ است. چرا که هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به دلیل فاصله بیشتر گران‌تر است و هم به دلیل تفاوت شرکت‌های هواپیمایی، تنوع و تفاوت قیمت بین انواع بلیط هواپیما خارجی بسیار زیادتر است. به همین دلیل مسافران قبل از سفر برای پیدا کردن بلیط هواپیما خارجی با دشواری زیادی مواجه هستند.

یکی از مهم‌ترین مزایای ابزارهایی مانند سفرمارکت این است که امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما قیمت و امکانات مناسب را برای مسافران فراهم می‌کند. حال، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید بلیط هواپیما ارزان به آن توجه کنید، تفاوت بین بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما چارتر است. در شرایطی که به دنبال بلیط اف خورده هواپیما هستید، باید به غیر از بلیط امن و مطمئن سیستمی، به سراغ سایر انواع بلیط‌ها بروید. یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای خرید بلیط ارزان هواپیما خرید بلیط چارتر است. چارترکننده برای مسیرهای مختلف همه یا تعدادی از بلیط‌های هواپیما را خریداری می‌کند و به مرور می‌فروشد. این‌ها همان بلیط‌هایی هستند که مشتریان به اسم بلیط زیر قیمت می‌شناسند و معمولا هر کس قبل از سفر خود می‌گردد تا با پیدا کردن پرواز ارزان، هزینه‌های سفرش را تا حدی ممکن کاهش دهد.

3) امکان خرید بلیط هواپیما ارزان

خرید بلیط هواپیما به قیمتی مناسب، یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که می‌خواهند با صرفه‌جویی، مدت زمان سفر یا کیفیت سفر خود را افزایش بدهند. که به عوامل مختلفی وابسته است. برای نمونه اگر زمانی که اقدام به خرید بلیط می‌کنید زمان اوج گردشگری در کشور مقصد باشد شما باید هزینه بیشتری بپردازید. توجه به کلاس پروازی (اکونومی، بیزنس، فرست کلس) تعداد توقف و شرکت هواپیمایی از دیگر عوامل مهمی است که در رسیدن شما به بلیط ارزان تاثیرگذار خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما مانند هر خرید دیگری نیاز به زمانی مناسب دارد. در صورتی که بخواهید در آخر هفته‌ها سفر بکنید و بلیط خود را نیز در آن زمان خریداری بکنید، باید هزینه‌ی بیشتری متقبل شوید. امروزه در دنیا مارکت‌پلیس‌های زیادی به وجود آمده‌اند که تمام قیمت‌های بلیط‌های هواپیمایی‌های مختلف را در یک جا به شما نمایش می‌دهند.

گفته می‌شود که بلیط‌های سیستمی تغییرات قیمتی زیادی ندارند، اما به هر حال تغییر می‌کنند. بلیط‌ چارتر هم که تغییرات زیادی دارد. بهتر است چند روز متوالی قیمت‌ها را بررسی کنید و کمی صبور باشید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید. از طرفی قیمت‌ها ممکن است در دو روز متوالی تفاوت زیادی داشته باشند. اگر بتوانید تاریخ سفرتان را با نرخ پرواز تغییر بدهید احتمالا در هزینه زیادی صرفه‌جویی می‌شود و هزینه‌ها کاهش خواهند یافت. همچنین مواردی هستند که ممکن است به صورت ناگهانی، بلیط هواپیما با قیمت پایینی را برای شما به ارمغان بیاورند.

۵ دلیل خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

4) وجود امکان تغییر تاریخ پرواز و یا کنسل رزرو بلیط

وقتی تصمیم دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همیشه این سوال پیش می‌آید که این بلیط را چه زمانی بخرید تا برای شما هزینه کم‌تری داشته باشد. معمولا گفته می‌شود که بهترین زمان برای خرید بلیط حدودا پنجاه روز پیش از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جواب نمی‌دهد.

گاهی شاید بهتر باشد که پروازهای برون مرزی را که برنامه‌ریزی بلند مدتی می‌خواهند حتی پنج تا شش ماه زودتر رزرو بکنید تا هزینه کم‌تری پرداخت کنید. از آن طرف بلیط‌ لحظه آخری و چارتری هم گزینه‌های خوب و مقرون به صرفه‌ای هستند که خریدشان هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد. زمانی که پروازها مسافران بسیار زیادی دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول بکنید گاهی ناچار می‌شوید نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت بکنید و شاید اصلا بلیط پیدا نکنید.

بنابراین برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می‌خواهید قیمت بلیط هواپیما مناسب باشد، باید ماه‌ها زودتر به فکر خرید بلیط باشید. بنابراین اگر از الان برای سفری در آینده دور برنامه‌ریزی می‌کنید به صرفه‌تر است زودتر پروازتان را رزرو کنید. پروازهای این چنینی سیستمی هستند و بعدا امکان تغییر تاریخ و کنسلی آن (با توجه به قوانین مربوط به هر شرکت هواپیمایی) وجود خواهد داشت.

5) اپلیکیشن کاربرپسند و اطلاع از انواع تخفیف‌ها و پیشنهادات شگفت‌انگیز

آژانس‌های مسافرتی گاهی تخفیف‌ها و مزایای ویژه‌ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی ارائه می‌دهند که می‌توانید با عضویت در کانال‌ها و باشگاه‌ها از این تخفیف‌ها مطلع شوید تا اگر به کارتان آمدند از آن‌ها استفاده کنید. این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف‌ها آگاهی پیدا کنید؛ چرا که خیلی از مردم چشم انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می‌رود و ظرفیت تمام می‌شود. پس همین حالا در خبرنامه‌های معتبر عضو شوید چون با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید هزینه سفر را کاهش بدهید. پیشنهاد می‌کنیم صفحات سفرمارکت در شبکه‌های اجتماعی را دنبال بکنید تا از تخفیفات هیجان انگیز مطلع شوید.

قیمت‌های ویژه با تخفیف‌های وسوسه انگیز، فقط در اپلیکیشن سفرمارکت قابل خرید هستند. با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت دیگر نگران این نیستید که کجا و چه زمان و چگونه بروید. گلچین سفر در اپلیکیشن موجود است. استفاده از تخفیف‌های ساعتی ویژه برای رزرو تور، بلیط هواپیما و هتل فقط در اپلیکیشن سفرمارکت امکان پذیر است. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت هیچ تخفیف و یا جشنواره فروشی را از دست نخواهید داد. همچنین با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل سفرمارکت، می‌توانید در قرعه کشی ماهانه یک موتور برقی شرکت کنید. حال، بیایید کمی با این اپلیکیشن و فضای آن بیشتر آشنا شویم.

کار با بخش‌های مختلف سفرمارکت بسیار ساده و کاربرپسند است. برای خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و تور کافی است اطلاعات لازم را در فیلترها وارد کنید. در این سایت گزینه‌های بسیار زیادی همچون تعیین مبدا پرواز، تعیین مقصد، تعداد شب‌های اقامت در هتل، بودجه مد نظر، تورهای پیشنهادی مختلف و غیره وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سفرمارکت یک موتور جست‌وجو سفر است که این امکان را در اختیار شما می‌گذارد که بتوانید خدمات صدها آژانس از سراسر کشور را با هم مقایسه کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی