جلالی: عامل افزایش قیمت‌ها مجلس است نه دولت

جلالی می‌گوید: عامل افزایش قیمت‌ها مجلس است نه دولت! دولت فقط پیشنهاد داد اما آن نهادی که آن را تصویب کرد مجلس بود نه دولت!
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 23 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه مستقل، حسین جلالی، نماینده اصولگرای مجلس گفت: من می‌توانم پا‌های شما را ببندم و بگویم بدو؟! وقتی ما در مجلس قانون تصویب می‌کنیم که دیگر ارز ۴۲۰۰ وجود نخواهد داشت و ارز باید آزاد شده و به قیمت ۲۵ هزار تومان برسد و به نحوی شما ارز ۴۲۰۰ تومانی را تبدیل به ۲۵ هزار تومان می‌کنید چگونه توقع دارید هیچ چیزی گران نشود و همه اقلام به همان قیمت گذشته فروخته شود؟!

وی در قسمتی از مصاحبه گفت: هر کسی بگوید که قیمت‌ها باید به شهریور ۱۴۰۰ برگردد، منطق ندارد! البته بنده موافق دادن کالابرگ به دهک‌های پایین جامعه هستم و دولت باید در یک ماه آینده کالابرگ را توزیع کند! توزیع کالابرگ یعنی قیمت‌ اقلام برای دهک‌های ضعیف جامعه ارزان خواهد شد. دیگر اقشار من‌جمله دهک‌های بالای جامعه، مهاجرین، اتباع هم باید کالاها را ۵ برابر خریداری کنند. بنابراین اینکه مجلس گفته من ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کنم اما دولت باید قیمت‌ها را به شهریور ۱۴۰۰ برگرداند، کوسه ریش پهن است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها