بازدید 45121
بازتاب

ماجرای درگیری شدید تاج با کاترین همسر ویلموتس!

کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ 22 August 2022

پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران سرانجام به انتها رسید و با رای دیوان عالی ورزش غرامت ادعاشده این بلژیکی و همسرش که وکیل او نیز هست، به نصف کاهش پیدا کرد. رقمی که بیش از سه میلیون دلار شده و از توان فدراسیون فوتبال بی‌پول ایران خارج است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاج دیشب در تلویزیون از قرارداد ویلموتس در شبکه خبر دفاع کرد اما روایتی از آخرین جلسه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و کاترین ویلموتس، همسر مربی سابق ایران به گوش‌مان رسیده که در نوع خود جالب است.

ماجرای درگیری شدید تاج با کاترین همسر ویلموتس!

کاترین ویلموتس یکی از بزرگترین وکلای بلژیک است و اصلاً او باعث شد همسرش بتواند به پارلمان این کشور راه پیدا کند و مدتی مقام سیاسی داشته باشد. کاترین یکی از قوی‌ترین وکلایی است که در پرونده‌های زیادی برنده بوده است. او در ماجرای انتقال همسرش به تیم ملی هم نقش کلیدی داشت و حتی می‌گویند در ابتدای مذاکره با ایران گفته بود اجازه نمی‌دهم همسرم به تهران بیاید. در نهایت با حضور پررنگ کاترین بود که قرارداد امضا شد.

آخرین جلسه مهدی تاج برای بررسی این پرونده هم دقیقاً با همین فرد بود و شنیده می‌شود در آن جلسه بحث به قدری بالا گرفت که باعث درگیری لفظی طرفین شد. کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.

سرانجام این خانم کاربلد بخش قابل توجه ادعایش را از بیت المال ایران خارج کرد؛ رقمی بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان بدون احتساب دو میلیون یورویی که همسرش هنگام حضور در تیم ملی ایران با وجود نتایج افتتاح و فوق‌العاده ضعیف دریافت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۵
پس چرا هنوز کسی جلودار تاج نیست
حالا حساب کنید
قراردادویلموتس با فدراسیون مراکش ماهی بیست هزار دلارهست
صددرصد این قرارداد تاج و ویلموتس گریزقانونی داشته
که این زن و شوهر شارلاتان تونستن ادعا کنن
آزموده را آزمودن خطاست
آنهایی هم که موافق آمدن تاج هستند
جز منافع و موقعیت خودشان فکری ندارند
نتايج افتتاح؟؟؟؟!!!! يعني چي؟
فقط اعدام
یه کم ببرید بالاتر!!
تابناک داری کار تاج را توجیه میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
یعنی هیچ راه دفاعی برای گندکاریهای تاج باقی نمونده جز این تیترهای زرد بی ارزش؟، انگار در سازمان ملل از حقوق ایران دفاعی کرده با این حرکتش ، درگیری لفظی با یک زن ، چه غیرت و شهامتی !!!، احتمالا این خبر سفارش خود جناب تاج بوده.
او هم سهم اش را از سفره انقلاب برداشت ولی سهم ما فقط نگاه .
علی برکت اله
این هم از شاهکارهای مهدی تاج هست
چرا قوه‌ قضاییه و دادستان کل کشور با تخلف هاي تاج برخورد نمیکنه؟
اين مسئله جای سوال داره!!!!
یعنی میخوام بدونم دیگه مدیریت افتضاح تر از تاج داشتیم .با چه رویی دوباره کاندیدا شده .نهادهای نظارتی خودشنو از خواب بیدار کنند ؟
یک تاج به آقای تاج بدید... بازم هم می خواد نامزد بشه!!! عجب رویی
تاج باج!!!
یعنی هیچ راه دفاعی برای گندکاریهای تاج باقی نمونده جز این تیترهای زرد بی ارزش؟، انگار در سازمان ملل از حقوق ایران دفاعی کرده با این حرکتش ، درگیری لفظی با یک زن ، چه غیرت و شهامتی !!!، احتمالا این خبر سفارش خود جناب تاج بوده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار