بازدید 16513

عمران خان قاضی‌ زن را تهدید کرد؛ ممنوع التصویر شد

اداره تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان به تلویزیون‌های این کشور دستور داده تا سخنرانی‌های زنده عمران خان، نخست‌وزیر پیشین پاکستان را نشر نکنند. اداره مذکور می‌گوید که عمران خان با «سخنان نفرت‌انگیز» و طرح اتهام‌های بی‌اساس علیه نهادهای حکومتی، نظم عمومی را برهم می‌زند.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 21 August 2022

 

به گزارش تابناک ، عمران خان در یک سخنرانی به هوادارانش که به صورت زنده از برخی تلویزیون‌های پاکستان پخش می‌شد، زیبا چودری، یکی از قاضی‌های زن در اسلام‌آباد را به «عواقب شدید» صدور حکم بازداشت یک دستیار خود تهدید کرد.

قاضی مذکور اخیراً حکم بازداشت شهباز گل، رئیس دفتر عمران خان را به اتهام فتنه‌انگیزی در پاکستان صادر کرد.

عمران خان در این سخنرانی پلیس اسلام‌آباد را نیز به بد رفتاری با رئیس دفترش متهم کرد و گفت که علیه پلیس اسلام‌آباد نیز پرونده باز می‌کند.

پلیس اسلام‌آباد در پاسخ به این اظهارات عمران خان در اعلامیه‌ای گفت": «علیه کسانی که پولیس را تهدید کرده و سعی دارند شهرت این نهاد را تضعیف کنند، اقدام خواهد شد.»:

پس از سخنرانی جنجالی عمران خان، اداره تنظیم مقررات رسانه‌های الکترونیک پاکستان روز شنبه ۲۰ آگست به تمام تلویزیون‌های این کشور دستور داد تا از این پس از نشر زنده سخنرانی‌های رئیس حزب تحریک انصاف خودداری کنند.

این اداره گفته که سخنرانی‌های ثبت شده آقای خان در صورتی قابل نشر است که هیات‌های تحریریه تلویزیون‌ها اطمینان حاصل کنند محتوای آن در تضاد با قانون رسانه‌های الکترونیک پاکستان نباشد.

حامد میر، ستون‌نویس مشهور پاکستانی در مقاله‌ای در واشنگتن پست می‌نویسد همان گونه که عمران خان مانع ورود نواز شریف به رقابت‌های انتخاباتی شد، اکنون دولت شهباز شریف نیز می‌خواهد شرایط را برای نامزدی عمران خان برای انتخابات آینده تنگ کند.

به گفته این نویسنده پاکستانی، در میان کشمکش‌های دولت و اپوزیسیون، نهادهای دموکراتیک پاکستان قربانی می‌شوند.

تلویزیون‌های پاکستان در حالی از نشر زنده سخنرانی‌های عمران خان منع می‌شوند که چندی پیش نشرات یک رسانه نزدیک به این سیاست‌مدار پاکستانی نیز از سوی حکومت پاکستان متوقف شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل