بازدید 6098

رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادهای شدید و کاهش کیفیت هوا

کد خبر: ۱۱۳۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 21 August 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی اخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: طی سه روز آینده برای مناطقی از شمال غرب، جنوب و شرق سیستان‌و‌بلوچستان، شرق هرمزگان، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در ارتفاعات تهران، البرز، قزوین و مازندران و همچنین برای ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب فارس و طی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برای ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه طی این چند روز در نوار شرقی کشور وزش بادهای شدید را شاهد هستیم و در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا مواجه هستیم، ادامه داد: در چند روز آینده در جنوب غرب و غرب کشور پدیده گرد و غبار کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در این مناطق را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از روز سه‌شنبه احتمال شکل‌گیری توده گرد و خاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد و روزهای پایانی هفته در غرب و جنوب غرب کشورمان کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

گودرزی با بیان اینکه طی چند روز آینده شرق دریای عمان و برای ۲ روز آینده دریای خزر مواج و متلاطم است، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت به ۳۴ درجه می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار