بازدید 7048

مهران گرم‌ترین شهر ایران شد

مدیر‌کل هواشناسی ایلام با بیان اینکه دمای هوا در شهر مهران به ۴۸.۵درجه رسید، گفت: روز شنبه این شهر گرم‌ترین منطقه ایران بود.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 21 August 2022

به گزارش «تابناک»، سیروس نادری زرنه در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: شهرستان مهران در حال حاضر با ۴۸.۵ درجه جزو گرم‌ترین شهر‌های کشور است و پیش‌بینی می‌شود دمای این شهر روز یکشنبه به ۵۰ درجه برسد. لوماز با ۳۶.۵، دهلران با ۳۸، دره‌شهر با ۳۶.۵، آبدانان با.۴۴.۵، بدره با ۳۲.۶، سرابله با ۳۱.۶، ایوان با ۳۹.۴، ایوان با ۴۱.۴، ملکشاهی با ۳۹.۵۰ و ایلام با ۳۸.۵ دیگر شهر‌های گرم استان ایلام هستند.

مدیر‌کل هواشناسی ایلام گفت: در ادامه به شدت گرما و افزایش گرد و غبار و توده جدید ریزگرد‌ها به استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وزش باد در منطقه احتمال شکل‌گیری و نفوذ توده گرد و غبار به استان وجود دارد و در صورت تشکیل و نفوذ، توده گرد و غبار به تناوب از امروز تا ۴۸ ساعت آینده آیدر استان فعال خواهد بود.

وی تاکید کرد:، اما باتوجه به بررسی نقشه‌های جوی میزان غلظت این توده زیاد نیست، اما با این وجود افت کیفی هوا و دید افقی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام برای امروز و روز‌های باقیمانده هفته را سطح نارنجی اعلام کرد و گفت: توجه به ملاحظات این سطح و اقدام و عمل پیشگیرانه به ادارات و سازمان‌های امداد‌رسان و احاد مردم اطلاع‌رسانی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار