بازدید 7702

قیمت حلوا مسقطی قالبی سیرجان

کد خبر: ۱۱۳۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 20 August 2022

هر محصولی اعم از خوراکی و یا غیرخوراکی اگر به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری شود قیمت پایین تری پیدا خواهد کرد که این موضوع در مورد حلوا مسقطی هم صدق می کند و بهتر است با استفاده از شیوه های حضوری و یا غیرحضوری بهترین کیفیت از حلوا مسقطی را با قیمتی ارزان از تولیدکننده اصلی آن دریافت کرد.

اینکه تولیدکننده از چه مواد اولیه ای برای تهیه حلوا مسقطی استفاده کرده باشد تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت در همین رابطه قیمت روز پسته روغن حیوانی خوب گلاب و غیره همگی برای قیمت گذاری حلوا مسقطی در نظر گرفته می شوند.

بد نیست مختصری با فواید مصرف حلوا مسقطی آشنا شویم تا بدانیم محصولی که می خوریم می تواند چه فوایدی برای بدن ما داشته باشد:

کنترل سطح قند خون: از جمله ویژگیهای شگفت انگیز نشاسته این است که به تدریج در خون جذب شده و موجب می شود انسولین با کندی ترشح شود به همین دلیل با خوردن مسقطی قند خون دچار افت نخواهد شد.

قیمت حلوا مسقطی قالبی سیرجان

برطرف کننده ضعف عمومی بدن: با توجه به مناسب بودن قیمت حلموا مسقطی به خانمهای باردار و شیرده توصیه می شود از مصرف این خوراکی مفید غافل نشده و حتما برای جبران ضعف و کسب انرژی مورد نیاز بدن در طول روز حلوا مسقطی مصرف کنند.

تقویت حافظه: تمامی ویتامینها و مواد معدنی که در حلوا مسقطی وجود دارند به تقویت حافظه و پیشگیری از بروز آلزایمر در سنین سالمندی کمک می کنند به ویژه آنکه از مغزیجاتی مانند پسته و بادام در آن استفاده می شود.

رفع گلو درد و گرفتگی صدا: ماده اولیه اصلی مسقطی نشاسته است که بهترین نتیجه را در برطرف شدن گرفتگی صدا و رفع دردهایی در ناحیه گلو برجا می گذارد.

حلوا مسقطی قالبی

امروزه برای فروش هر محصول خوراکی نیاز است تا با دادن طرح و رنگ و ایجاد تنوع در محصولات بتوان سلیقه های مختلف مشتریان را به خود جذب کرد، حلوا مسقطی قالبی از همین رویکرد پیروی کرده و با اشکال گوناگونی که دارد می تواند تنوعی جذاب برای خریداران این محصولات ایجاد کند.

همچنین این محصولات با توجه با سایزبندی کوچکی که دارند می توانند در هر بسته بندی قرار گرفته و بدین منظور برای امر صادرات نیز مناسب هستند، البته به یاد داشته باشید.

قیمت حلوا مسقطی قالبی سیرجان

از عوامل موثر در مشتری پسند بودن حلوا مسقطی قالبی در بازارهای صادراتی علاوه برکیفیت آن شکل و ظاهر آن است لذا این محصولات می توانند در قالبهای سفارشی بنا به درخواست مشتریان تولید شوند و با تهیه بسته بندی شکیل بتوانند محصولی با قدرت رقابت بالا در بازارهای صادراتی باشند.

همچنین این محصولات با توجه با سایزبندی کوچکی که دارند می توانند در هر بسته بندی قرار گرفته و بدین منظور برای امر صادرات نیز مناسب هستند، البته به یاد داشته باشید.

که از عوامل موثر در مشتری پسند بودن محصول در بازارهای صادراتی علاوه برکیفیت آن شکل و ظاهر آن است لذا این محصولات می توانند در قالبهای سفارشی بنا به درخواست مشتریان تولید شوند و با تهیه بسته بندی شکیل بتوانند محصولی با قدرت رقابت بالا در بازارهای صادراتی باشند.

حلوا مسقطی سیرجان

برخی افراد که طرفدار مصرف حلوا مسقطی هستند در مورد خواص و فواید آن اطلاع چندانی ندارند که این امر کاهش میزان مصرف و تقاضا برای خرید این محصول را به دنبال دارد.

در سیرجان از شیوه های سنتی برای پخت و آماده سازی این نوع حلوا استفاده می کنند که سبب شده میزان تقاضا برای سفارش عمده این نوع شیرینی به عنوان سوغات محلی این منطقه در حال افزایش باشد.

همانطور که اشاره کردیم در تولید حلوا مسقطی سنتی از مغزیجاتی مانند پسته و بادام استفاده می کنند که خواص بی نظیری مانند تقویت حافظه و بهبود سیستم عصب مرکزی برای بدن دارند.

قیمت حلوا مسقطی قالبی سیرجان

افرادی که دچار ضعف سیستم ایمنی و کمبود وزن هستند برای درمان و رفع این موارد می توانند به صورت روزانه مقداری حلوا مسقطی سیرجان را جایگزین انواع کیک اسفنجی و شیرینی صنعتی کنند تا انرژی لازم جهت انجام فعالیتهای خود را به دست آورند.

نشاسته موجود در حلوا مسقطی حاوی مقادیر زیادی فیبر است که برای تقویت سیستم دفاعی بدن و همچنین جلوگیری از ابتلا به بیماریهای دستگاه گوارش و روده ها مفید است.

بهتر است برای تهیه حلوا مسقطی سنتی از روغن یا کره محلی یا گیاهی استفاده کنید چرا که ضمن کمک به غلیظ تر شدن حلوا، حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی و ویتامین است که به رشد هر چه بیشتر عضلات و عدم ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی کمک می کند.

امروزه تولید حلوا مسقطی به شیوه سنتی و با استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک در بسیاری از استانهای کشور به ویژه فارس و کرمان و بوشهر بسیار رایج است که افزایش توزیع این محصول به سراسر کشور را به دنبال دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل