بازدید 7897

قیمت پودر ژل رویال اصل تازه

کد خبر: ۱۱۳۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 19 August 2022

از قرن ها پیش ژل رویال که یکی از مواد طبیعی فوق العاده که جنبه درمانی نیز دارد، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است در این میان انواع شکلها و مدلهای ژل رویال از جمله ژل رویال شامپو وجود دارند.

که نوع پودر ژل رویال یکی از معروف ترین و پر خاصیت ترین آنها می باشد برای تهیه ی پودر ژل رویال ابتدا آب داخل آن را بیرون می ریزند و بعد از آنکه ژل خشک و بدون آب شد، آن را پودر می کنند.

برای اینکه از ژل رویال به راحتی بتوانند نگهداری کنند، آن را به پودر تبدیل می کنند و با این کار علاوه بر استفاده و نگهداری راحت، خواص و فواید آن نیز حفظ می شود و از بین نمی رود.

قیمت پودر ژل رویال اصل تازه

همانگونه که می دانید، پودر ژل رویال در مقایسه با ژل رویال خام از خواص و ویژگیهای بسیار زیادی برخوردار می باشد که بر همین اساس قیمت پودر ژل رویال بیشتر می باشد.

پودر ژل رویال از آنجایی که با محیط و دمای آن سازگاری بیشتری نسبت به ژل رویال سسلطنتی دارد، بنابراین از آن بیشتر استقبال می شود در صورتی که ژل رویال خام در دمای محیط بیش از دو یا سه ساعت دوام نمی آورد و خراب می شود و شاید هم فاسد نشود ولی دیگر خواص خود را از دست داده است.

البته باید توجه نمایید که برای نگهداری پودر ژل رویال نباید آن را در مقابل نور مستقیم قرار دهید و هم اینکه در تماس مستقیم با هوا قرار نگیرد، زیرا خواص خود را از دست می دهد این ویژگی ها باعث می شوند تا قیمت انواع ژل رویال با هم متفاوت باشند و هر کدام قیمت خاصی داشته باشند.

پودر ژل رویال اصل

ژل رویال هم یکی از محصولات تولید شده توسط زنبورهای عسل می باشد که برخلاف عسل سبلان فقط و فقط به ملکه زنبورها اختصاص دارد و از این رو نام ژل سلطنتی هم به آن اطلاق می شود و پودر ژل رویال هم تمامی خواص آن را در خود دارد.

این ماده خواص بی نظیری دارد که برخی از آنها شامل درمان ناباروری مردان و نازایی زنان، رفع ناتوانی و  تنظیم هورمونهای بدن می باشد، به علاوه خواص آنتی اکسیدانی این ماده باعث پیشگیری و درمان سریع بیماری سرطان خواهد شد.

قیمت پودر ژل رویال اصل تازه

خوب است در جریان باشید که پودر ژل رویال اصل محصولی است که با استفاده از ژل رویال کاملا طبیعی و باکیفیت به دست آمده از کندوی زنبور عسل و بدون استفاده از هیچ گونه مواد افزودنی دیگر تولید شده باشد و در این صورت خواص دارویی و درمانی این محصول چند برابر خواهد شد.

اما دلیل اینکه چرا ژل رویال را به پودر تبدیل می کنند به همان مساله بالا رفتن میزان ماندگاری محصول مربوط می شود چون این ماده در حالت طبیعی به شکل خمیر یا مایع دیده می شود و برای مدت زمان زیادی در دمای معمولی اتاق قابل نگهداری نیست، ولی وقتی که به پودر تبدیل می گردد به راحتی می توان آن را در دمای معمولی نگهداری کرد.

پودر ژل رویال تازه

یکی از محصولات مواد اولیه جدید و البته بسیار موثری که در سالهای اخیر توانسته است تاثیر شگرفی در کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی خصوصا کرمها، صابون غار و لوسیونهای جوان کننده داشته باشد پودر ژل رویال اصل می باشد که می تواند بسیاری از مشکلات و التهابات پوستی از جمله گوی زیر چشم، چین و چروک پیشانی و شل شدگی و افتادگی پوست را در خانمها و آقایان برطرف نماید.

قیمت پودر ژل رویال اصل تازه

همان طور که می دانید پودر ژل رویال تازه به دلیل خواص و مزایای بسیار بالایی که برای سلامتی و به خصوص درمان امراض و بیماریها دارد در سالهای اخیر مورد توجه طیف وسیعی از عموم قرار گرفته و خریداری می شود اما این ماده برای درمان چه بیماریهایی مفید بوده و قابل استفاده خواهد بود موضوعی که ما قصد داریم در ادامه به بیان آن بپردازیم به مطالب بعدی توجه نمایید.

امروزه یکی از شایع ترین نوع سرطانهایی که نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز شایع شده است سرطان سینه می باشد که باعث عدم رشد سلولهای پس از مدتی شده و روند آنها را متوقف می کند البته نوع بدخیم این بیماری به سایر بافتها نیز نفوذ می کند و منجر به پخش آلودگی در سایر بافتهای بدن نیز می شود البته راه های درمانی بسیار زیادی از جمله پرتو درمانی شیمی درمانی و جراحی برای این منظور پیش بینی شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار