بازدید 4902

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک

کد خبر: ۱۱۳۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 18 August 2022

از گذشته تا کنون استفاده از بشقاب طرح کوبیسم رنگ زیبایی داشته و یا هنر دستی و ارزشمند محسوب می شدند رایج بوده و در این بین دیوارکوب برنجی از قدمت و ارزش بالایی برخوردار است.

علاوه بر متریال به کار رفته در این بشقابها طرحها و نقوش کنده کاری شده و حتی متونی که به روی برخی از این دیوارکوب ها حک شده سبب ارزش هنری و زیبایی منحصر به فرد بشقاب های برنجی می باشد.

امروزه تعدادی از دیوارکوب های برنجی که از قدمت و تاریخچه گران بهایی برخوردارند اکنون در موزه ها، کلکسیون ها و یا منازلی که به طور موروثی دست به دست شده اند وجود دارند.

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک

اگر شما هم در دیزاین محیط به خرید بشقاب دیوارکوب برنجی علاقه دارید می توانید انواع مختلف این دکوری ها را با توجه به علایق خود در انواع طرح، رنگ، جنس، سایز و حتی در تعداد تکی و یا پک چندتایی از طریق مراکز تولید و توزیع آراد داک خریداری کنید.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین وسایل تزئینی بشقابهای دیوارکوب می باشند که در انواع سفالی، چینی و برنجی وجود داشته و امروزه نیز در متریال های مختلفی تولید و توزیع می شوند.

حتما دیده و یا شنیده اید که از گذشته ها های دور نیز بشقاب هایی که جنس و یا طرح خاصی داشته اند را به عنوان یک وسیله دکوری با ارزش بر روی دیوار یا طاقچه ها قرار می دادند.

استفاده از این ظروف دکوری نوستالژی هرگز متوقف نشد و در همه حال افرادی بودند که از این بشقاب ها به عنوان یادگاری و یا یک هدیه موروثی برای زیبایی و دیزاین محیط استفاده می کردند.

بشقاب دیوارکوب قلم زنی

قلم زنی یکی از هنرهای جذاب سنتی کشور ما به حساب می آید که این هنر توسط افراد ماهر و با تجربه با یک قلم به بهترین شکل روی فلز مس انجام می شود که یکی از محصولات به دست آمده از این هنر را می توان بشقاب دیوارکوب قلم زنی دانست که آن امروزه مورد توجه افراد خوش سلیقه قرار گرفته است که این امر سبب تولید بالایی این محصول شده است.

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک

از جمله هنرهای صنایع دستی کشور بشقاب دیوارکوب قلم زنی محسوب می شود که این هنر از زمانهای گذشته تا به امروزه مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است و افراد هنرمند با ابزارهای ساده از جمله قلم به بهترین شکل اقدام به با کندن و تزیین فلزهای مختلف می کنند و نقش و نگارهای بسیار زیبایی در ظروف نقره ایجاد می کنند که افراد با دیدن این بشقاب نمی توانند واکنش نشان ندهند.

امروزه تزیین خانه و محل کار یکی از اقدامات عالی و بی نظیری است که افراد خوش سلیقه با کمک وسیله های مختلف همچون گلیم تزیینی این کار را انجام می دهند که یکی از ابزارهای فوق العاده جذاب و سنتی را می توان بشقاب دیوارکوب برجسته معرفی کرد که آن به عنوان یکی از بهترین صنایع دستی در جهان شناخته شده است که دارای طرحهای برجسته و زیبایی است.

نمونه برجسته این بشقاب از توجه بالا برخوردار است چون آن یک نمایی بسیار زیبایی دارد که افراد از آن علاوه بر یک ابزار عالی دکوراسیون به عنوان یک هدیه دوست داشتنی و جذاب برای تازه عروس دامادها استفاده می کنند تا اول زندگی خود را با یک هدیه جذاب شروع کنند.

بشقاب دیوارکوب کلاسیک

لازم به ذکر است که بدانید بشقاب دیوارکوب معمولا به شکل کلاسیک و سنتی ساخته می شوند که انواع مدرن را نیز در بر می گیرند، در ساخت این بشقاب ها از حرارت بالا استفاده نمی شود به همین خاطر در برابر ضربه مقاومت کمتری داشته و به راحتی می شکند.

بشقاب دیوارکوب کلاسیک، از نظر طرح، مناسب فضایی با وسایل کلاسیک بوده و هارمونی جالبی را در فضای خانه ایجاد می کند.

طرح پرنده های لاجوردی، مناسب فضاهای کلاسیک، با نقش و نگاری زیبا، که از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و نمونه ای از بشقاب دیوارکوب کلاسیک است.

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک

همیشه خانه را برای طراحی به شکل یک پازل در نظر بگیرید برای چیدن هر قسمت نیاز به وسایل مخصوص به خود را دارید تا چیدمان خانه زیبا و دقیق باشد، دیوارهای خانه یک بخش، از این پازل هفت رنگ است که می توان با استفاده از بشقاب دیوارکوب کلاسیک نقش بندی جالبی را برای منزل ایجاد کرد، اگر می خواهید نقش بندی شما بر روی دیوار جلوه زیباتری پیدا کند و با تمام وسایل خانه هارمونی داشته باشد، بهتر است قبل از استفاده از بشقاب دیوارکوب از کاغذ دیواری استفاده کنید تا زیبایی این بشقابها بیشتر شود، نکته ای که در استفاده از بشقاب دیواری کلاسیک باید در نظر بگیرید، روشن و تک رنگ بودن دیوار است تا دیزاین خانه شما بهتر و زیباتر باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی