بازدید 6450
۶
فعال اصولگرا:

فیفا نمی‌تواند ورود زنان به ورزشگاه را به‌ما اجبار کند

کد خبر: ۱۱۳۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 17 August 2022

ورود زنان به ورزشگاه‌ها بار دیگر فوتبال ایران را به خطر انداخته است و فدراسیون جهانی در این باره نامه جدیدی ارسال کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمدصادق کوشکی، فعال اصولگرا درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: فیفا چه‌کاره است که درباره زنان ما تصمیم بگیرد و اصرار کند، به تصمیم‌اش احترام بگذاریم؟ اینکه ما به دستور این نهاد چشم‌بسته گوش کنیم، اصل حاکمیت‌مان را زیر سئوال می‌برد. شما هم به‌عنوان یک روزنامه‌نگار نباید پیگیری کنید.

او اضافه کرده این یک بحثی دینی است که علما باید تصمیم بگیرند. آیا فیفا از ارزش‌های دینی ما اطلاعی دارد که درباره حضور زنان در ورزشگاه برای ما تصمیم‌گیری کند؟

او به این سوال جماران که حضور زنان در ورزشگاه به یک خواست عمومی تبدیل شده اینطور پاسخ گفت: ما کشوری مستقل هستیم و برای خودمان قانون داریم. اگر فردا فیفا از ما خواست، زنان با لباس آنچنانی داوری کنند،‌ تکلیف چیست؟

او در ادامه گفت: ورزشگاه‌ها به‌هیچ عنوان برای زنان امن نیست و آنها با خطرت زیادی روبرو خواهند شد. متاسفانه فضای ورزشگاه‌ها بسیار غیراخلاقی است. تا زمانی که ورزشگاه‌ها ایمن نشوند،‌ نمی‌توانیم ریسک مجوز حضور زنان را صادر کنیم. آیا فیفا تضمین می‌دهد دختران ما در ورزشگاه ها کشته و زخمی نشوند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
کوشکی،تو ساکت شو
حرف نزنی بهتره
به عنوان یه دختر میگم: خدا لعنتت کنه، خدا ازت نگذره به حق ائمه و پیامبر

سانسورچی اگه نظرم رو منتشر نکنی، خدا توراهم لعنت کنه
حال آدم بهم میخوره این کوشکی کیه هی نظراتشو انعکاس مبدین اخه؟؟!!
مملکتی که قانون نداشته باشه هر کسی میشه قانونگذار و قاضی
این آقا چکاره است که در مورد ورزش اظهار نظر میکند اصلا از ارتباط بین فدراسیون فوتبال با فیفا مطلع هست. شما میتوانید فوتبال بدون فیفا هم داشته باشید اما دیگر با هیچ کشوری امکان برگزاری مسابقه نخواهید داشت. در ضمن 43 سال پیش در ورزشگاههای ایران زنان حضور داشتند و فضا اخلاقی بود جمهوری اسلامی چه بلایی سر مردم آورده که محیط ورزشگاه غیر اخلاقی شده است.
اتفاقا اتفاقا اتفاقا مشکل ورزش ما حضور بانوان ما در ورزشگاهها نیست..حضور همین آدمای..در نقش سخنگو و تصمیم گیرنده ست.. ولله هر چه ضربه میخوریم در ورزش و.. از همین آدماست..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست