بازدید 4692

حمله با کارد به یک زن در بیرمنگهام انگلیس

منابع محلی در شهر بیرمنگهام انگلیس اعلام کردند یک زن جوان در مقابل دیدگان وحشت زده مردم در مرکز بزرگ خرید این شهر، هدف ضربات کارد قرار گرفت و غرق در خون شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ 17 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، منابع محلی در شهر بیرمنگهام انگلیس اعلام کردند یک زن جوان در مقابل دیدگان وحشت زده مردم در مرکز بزرگ خرید این شهر، هدف ضربات کارد قرار گرفت و غرق در خون شد.

بنا بر این گزارش، پلیس شهر بیرمنگهام با تایید این خبر هویت قربانی و انگیزه ضارب را اعلام نکرد، اما گفت: قربانی این حمله خشونت بار زنی ۲۶ ساله است که پزشکان حال او را وخیم گزارش کرده اند.

منابع محلی می‌گویند نیرو‌های پلیس دو نقطه در مرکز شهر را محاصره کرده اند و از آمد و شد افراد و خودرو‌ها به آن جلوگیری می‌کنند.

پلیس گفته یک مرد را به ظن حمله به این زن بازداشت کرده، اما به علت آسیب دیدگی در بیمارستان زیر نظر است.

دیروز نیز مردی در نزدیکی خیابان آکسفورد لندن که یکی از امنیتی‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق خرید در اروپا محسوب می‌شود با ضربات کارد به قتل رسید.

این قتل، پنجاه و هفتمین قتل روی داده در لندن طی سال جاری است.

افزایش حمله به زنان و دختران و قتل آنان، خانواده‌ها را در انگلیس نگران کرده است.

زنان و دختران بار‌ها با شیوه‌های مختلف از دولت انگلیس خواستند امنیت معابر را برای آنان تامین کند، اما ظاهرا برغم وعده‌های دولت و مقامات پلیس این خواسته خانواده‌ها تحقق مطلوب نیافته است.

براساس آخرین گزارش منتشر شده مرکز ملی آمار انگلیس در این باره، طی یک سال منتهی به ماه مارس ۲۰۲۱ حدود هفتصد نفر در این کشور به قتل رسیدند. همچنین در سال گذشته، بیش از شش میلیون جرم از جمله قتل در این کشور ثبت شده که بیشتر آن‌ها در لندن روی داده است.

رئیس پلیس جدید لندن وعده داد امنیت را به این شهر که وقوع جرم و جنایت در آن به صورت شتابان در حال افزایش است بازگرداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی