بازدید 10091
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ مرداد/ ۷۸ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۵۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 16 August 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۱۶ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۸۸۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۰ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۷۵ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۳ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۷۶ دوز واکسن در ایران که ۷ هزار و ۵۶۳ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.
 
به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۱۱۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۹۳ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۸ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۳ هزار و ۹۳ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۳۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۵۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۳ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
رییس شرکت واکسن فایزر، آلبرت بورلا، کرونا گرفت و این در حالی است که 4 دوز واکسن فایزر تزریق کرده بود
# واکسن معتبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
قابل توجه غرب پرستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
بارها گفته شده که واکسن زدن مانع اینکه شما کرونا بگیری نمیشه بلکه ممکنه شدتش را کم کنه و مانع مرگ بشه یه کم اطلاعات خود را بالا ببرید بر ناآگاهی اصرار نفرمایید
همین فرد ممکنه بود اگه واکسن نمیزد فوت می کرد
لجاحت زندگی را خراب میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
گفتن از زشت رویی دگران
نشود باعث نکو رویی!!!

واکسن با کیفیت وارد کنید که مردم تشویق شوند برای واکسن زدن.طبق آمار خودتون نرخ مرگ و میر بر اثر کرونا دو برابر متوسط جهانی است.پس این برمیگرده به کیفیت واکسن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
گفت که نزدم....شاید جدیدا زده ولی فیلمش هست که میگه سن من بدرد واکسن زدن نمی خوره
این روند ثابت در هفته آینده نزولی خواهد شد
نگاهی به آمار دیگر کشورها
Worldometers
از 11 هزار رسیده به 5 هزار که روند نزولی را نشان میده و در دو هفته آینده این موج تا حد زیادی فروکش میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار