بازدید 7390

آتش‌سوزی مرگبار منزل مسکونی در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت یک نفر بر اثر حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱ 16 August 2022

به گزارش «تابناک»، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران بامداد سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه دیروز یک مورد حریق در طبقه چهارم منزل مسکونی چهار طبقه واقع در خیابان سروش به سازمان آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان از سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حریق اعزام شدند.

وی اظهار داشت: حریق مذکور در طبقه چهارم رخ داده بود و موجب محبوس شدن یک نفر از ساکنان این منزل در محاصره دود و آتش شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: با مهار حریق توسط آتش نشانان و در پی عملیات جستجو در دود، یک خانم ۶۰ ساله بدون علائم حیاتی کشف و به محوطه خارج از محل حریق منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: این خانم حادثه دیده بر اثر دودگرفتگی بنا به گفته نیروهای اورژانس و فوریتهای پزشکی بدلیل عدم امکان فرار از محوطه جان خود را از دست داد.

کاوه آهنگران افزود: تشخیص علت دقیق فوت به عهده عوامل قضایی و علت حریق در دست بررسی کارشناسان معاونت عملیات سازمان آتش نشانی اصفهان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل