بازدید 9066
۱

وام مسکن نخبگان ۶۰۰ میلیون تومان شد

عضو هیئت مدیره بانک مسکن از افزایش وام مسکن نخبگان و استعداد‌های برتر به ۶۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 15 August 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید محسن فاضلیان اظهار کرد: باتوجه به نقش مسکن در ایجاد آرامش خانوار و تأکید مدیران ارشد بانک درخصوص حمایت از موضوع تهیه مسکن، سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعداد‌های برتر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: مطابق مصوبه هیئت مدیره بانک مسکن، برای حمایت بیشتر از فرآیند خرید و ساخت مسکن نخبگان و استعداد‌های برتر، مدت بازپرداخت تسهیلات نیز ۲۰ سال تعیین شود.

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساخت مسکن، از سال‌های گذشته حمایت از تولید مسکن با فناوری‌های نوین در دستور کار مدیران ارشد بانک قرار گرفت و بر همین اساس در سیاست‌های اعتباری که هر سال برای مسیر تسهیلات دهی بانک تنظیم می‌شود، این مهم در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

وی اضافه کرد:‌با همین رویکرد و به منظور تشویق بیشتر انبوه سازان برای ساخت مسکن با فناوری‌های نوین، میزان تسهیلات برای این متقاضیان نیز در سال جاری به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته بود.

فاضلیان تصریح کرد: به طور حتم با ورود شرکت‌های دانش بنیان به صنایع مرتبط با صنعت استراتژیک مسکن و ساختمان می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال، افزایش امنیت ساختمان‌های کشور، کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری را شاهد باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
وای که چقدر لطف میکنید
واسه حفظ سرمایه های مملکت نخبگان باید تامین مالی بشن تا بمانند
نه گرفتار و بدهکار خوب این بدبخت باید تا اخر عمرش بهکار بانک بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار