بازدید 8439

غرق شدن شناور تجاری در خلیج فارس

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین موتورلنج باری مسیر دبی – آبادان از خطر مرگ در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.
کد خبر: ۱۱۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 14 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس ، حجت خسروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار مالک موتورلنج باری فتح النور مسیر دبی- آبادان به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی خارگ مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور در حوالی سکوی نفتی نوروز، پس از انجام هماهنگی لازم شناور ناجی 9 از خارگ و یدک کش قدوس از سکوی نفتی نوروز به منطقه اعزام شدند.

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این راستا رایزنی جهت اعزام پهپاد نیز صورت پذیرفت که به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان اعزام میسر نشد.

خسروی ادامه داد: یدک کش قدوس پس از رسیدن به موقعیت اعلام کرد پایش منطقه به طور کامل صورت گرفته ولی اثری از موتور لنج یاد شده و سرنشینان نیست و به سمت سکوی نوروز بازگشت.

وی با اشاره به غرش شدن شناور فتح النور اظهار کرد: مالک شناور مضطر طی تماس مجدد اعلام داشت ۶ سرنشین شناور توسط موتورلنج صیادی نجات پیدا و به سمت هندیجان حرکت کردند که برهمین اساس شناور ناجی خارگ به سمت پایگاهش در جزیره خارگ بازگشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار