بازدید 12455
۲

باخت ساپینتو به مورایس تیتر روزنامه‌های پرتغال

نشریه «آبولا» نوشت: مورایس در آغاز ماجراجویی اش در لیگ ایران موفق شد با سپاهان قهرمان ایران یعنی استقلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد
کد خبر: ۱۱۳۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 13 August 2022

نشریات معتبر پرتغالی به جدال مورایس با ساپینتو دو چهره معروف کشورشان در لیگ ایران پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم استقلال روز گذشته در بازی افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر ایران به مصاف سپاهان رفت و در خانه با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

در همین رابطه به دلیل تقابل مورایس و ساپینتو روی نیمکت سپاهان و استقلال در لیگ ایران نشریات معتبر ورزشی پرتغال به این دیدار جذاب میان مربیان پرتغالی پرداختند.

شکست ساپینتو مقابل مورایس تیتر روزنامه‌های پرتغال

نشریه «آبولا» در این زمینه نوشت: مورایس در آغاز ماجراجویی اش در لیگ ایران موفق شد با سپاهان قهرمان ایران یعنی استقلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. نکته جالب این است که مورایس هموطنش ساپینتو را شکست داد.

نشریه «رکورد» هم در این زمینه، نوشت: ژوزه مورایس در آغاز لیگ برتر ایران موفق شد ساپینتو را شکست دهد. سپاهان در شروع لیگ فصل 2022/23 ایران با نتیجه دو بر صفر مقابل استقلال مدافع عنوان قهرمانی پیروز شد.

نشریه «اوجوگو» هم به این بازی پرداخت و نوشت: ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان در آغاز دور جدید لیگ برتر ایران، هموطنش ریکاردو ساپینتو را با قهرمان ایران یعنی استقلال با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اونور مرزها هم آبرو برای کاج نموند
سپاهان به لنگیا بیشتر از دوتا گل میزنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی