بازدید 35357
به قول و وعده خودم در روز اول سرپرستی عمل کردم و دنبال میزبانی بعدی هستم

مهدی حاتمی: میزبانی کرمانشاه یک مسترالمپیای ایرانی است

این تازه استارت کار ما هست و بعداز اینکه این میزبانی و رقابت را به شایستگی به اتمام برسانیم، برای بهمن ماه سال جاری هم درخواست میزبانی خواهم داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 11 August 2022

مسابقات انتخابی تیم ملی از تاریخ 19 الی 21 مرداد ماه در کرمانشاه در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود. 

خبرنگار اعزامی تابناک قبل از شروع کار داوران در سالن وزن‌کشی با مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی کرمانشاه که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارد، گفت‌وگویی انجام داده است.

مهدی حاتمی: میزبانی کرمانشاه یک مسترالمپیای ایرانی است

از میزبانی کرمانشاه سرزمین یلان و پهلوانان ایرانی بگویید. 

به همه مهمانان عزیز و ورزشکاران و مربیان و داوران و عوامل مختلف استان‌ها و همچنین شما خبرنگاران که به شهر طاق بستان شهر بیستون سینه ستبر ایران اسلامی تشریف آوردید، خیر مقدم می‌گویم. کرمانشاه از این میزبانی به خودش می‌بالد چون در این ورزش سابقه طولانی دارد.


در روز نخست حضور شرکت کنندگان شاهد  وزن‌کشی بودیم، همه چیز منظم است؟
بله، در آیین وزن‌کشی مسابقات با حضور ۳۵ داورملی و بین المللی هستیم و مسابقات شلوغی را شاهد خواهیم بود. این دوره هم از نظر کیفی هم بعد کمی با استقبال خوبی روبرو شده است.

بخاطر همین ترافیک متقاضیان، ما سعی کردیم با تمدید وزن‌کشی تا ساعت ۲۰عصر به اتمام برسانیم وبعداز آن کنگره مسابقات را زودتر برگزار کنیم تا بتوانیم از پنجشنبه باقدرت از ساعت ۹ صبح استارت مسابقات را با یه افتتاحیه شکیل و برگزاری عزاداری برای مدعوین داشته باشیم.

همچنین اختتامیه این مسابقات هم در غروب جمعه با مداحی برای سالار شهیدان و اهدای جوایز به قهرمانان صورت خواهدگرفت.

 

محل اسکان ورزشکاران و مدعوین در کجا پیش‌بینی شده است؟
 یکی از بهترین هتل های شهر که جنب آثارباستانی طاق بستان احداث شده برای کادر اجرایی و داوران و مسئولین فدراسیون در نظر گرفتیم که فاصله بسیار کمی با استادیوم امام خمینی کرمانشاه که برگزاری مسابقات در ان انجام خواهد شد، دارد.

این تدابیر باعث راحتی رفت و آمد و ایاب و ذهاب خواهد شد و همچنین خوابگاه با حفظ شرایط بهداشتی برای کل شرکت کنندگان ترتیب دادیم که درصورت تمایل می‌تونن استفاده کنند. سعی کردیم تمام امورات را درست پیش ببریم که با کمک خداوند و همچنین اهالی ورزش دوست این شهر،  اقامت خاطره انگیزی برای اهالی این رشته رقم بخورد.

دوست دارم زمانی‌که از کرمانشاه خارج شدید خاطره شیرینی از دیار ما در ذهن همه میهمانان نقش ببندد.

 

حساسیت رقابت‌ها بالاست و احتمال دارد افرادی که نتیجه لازم و دلخواه را کسب نکردند، ناراحت شوند و اعتراضاتی هم طبق معمول بشود.

مسابقات تحت عنوان انتخابی تیم ملی جهت اعزام به آسیایی قرقیزستان  است که نفرات برتر با نظر کمیته فنی انتخاب می‌شوند و درتاریخ ۵شهریور اعزام می‌شوند. طبیعی است که رقابت شدید و نزدیک باشد ولی انشالله حق به حقدار خواهد رسید و عدالت اجرا می‌شود. موضوعی که اشاره کردید طبیعی است و معمولا اتفاق می‌افتد اما اینجا روح ورزش و پهلوانی حاکم است و ورزشکاران ما هم واقعا از این روحیه برخوردارند.

 

تیم کرمانشاه به عنوان میزبان چقدر شانس دارد؟ آیا نفرات تان آماده هستند؟

 سعی کردیم به عنوان میزبان تیم قدرتمندی ببندیم و از دوتیم الف و ب و با بهره‌گیری از بدنسازهای آماده استان به قهرمانی چشم داشته باشیم .مطمین باشید قهرمان های بزرگی در این مسابقات از کرمانشاه می‌درخشند.

 

برای مهمانان پیامی دارید؟ 
 روی صحبتم با مهمانان عزیزوتماشاگران و قهرمانانی هست که از دور و نزدیک خودشان را به کرمانشاه رساندند. دوست دارم و خواهش می کنم تمام قهرمانان، سرپرستان ، مربیان و حضار به عنوان دوست و هموطن و برادر کنار هم صمیمانه و عاشقانه رقابت کنند. حتی دست شان را میبوسم تا مسابقات خوبی شاهد باشیم و عالی برگزار کنیم که یک روز زیبا را برای پرورش اندام ایران رقم بزنیم نه فقط برای شهر ما که برای جایگاه این ورزش در کشور.

فقط در جایگاه مربی تیم ملی امیدوارم روز خوب و شیرینی در کنار هم داشته باشبم و خاطرات خوبی در اذهان بماند چون جز این رفاقت ها چیزی در زندگی پایدار و ماندگار نیست.

مهدی حاتمی: میزبانی کرمانشاه یک مسترالمپیای ایرانی است

کلاس مسابقات و میزبانی خودتان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این سالن و استیجی که مهیا کردیم در حد جهانی است و بدن های تاپ و یا به قول خود ما بدنسازها جنگ ستارگان پرورش اندام خواهد شد.

امیدوارم این دوره مسابقات آبروی ورزش کشور در محافل قاره‌ای باشد و و مطمئنا می‌شود نام مستر المپیای ایرانی را روی آن گذاشت.

 یقینا این تازه استارت کار ما هست و بعداز اینکه این میزبانی و رقابت را به شایستگی به اتمام برسانیم، برای بهمن ماه سال جاری هم درخواست میزبانی خواهم داد. همانطور که در روز اول سرپرستی‌ام به قهرمانان شهرم قول داده بودم مسابقات تابستان را با پذیرش میزبانی گرفتم و مطمینا باز هم با کمک فدراسیون، خوش‌قول خواهیم بود. 

 

حرف آخر این مصاحبه از زبان مهدی حاتمی.

از دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون و سردار فیروزی سرپرست مسابقات و همچنین سایت بزرگ تابناک که پای کار بودند و مطمینا باعث انعکاس و بازتاب خبرهای خوب شهر ما کرمانشاه هستند، تشکر ویژه دارم.

گفت و گو از معین کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس