بازدید 21590

تلاش برای پایدار شدن آب شرب در چهارمحال و بختیاری

تلاش نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق به منظور تسریع در پایداری آب شرب استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ 10 August 2022

به گزارش «تابناک»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، با دستور وزیر نیرو کمیته بررسی و حل مسئله آب استان چهارمحال و بختیاری در محل ستاد وزارت نیرو برای تداوم و تسریع خدمت‌رسانی به مردم این استان در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس اقدامات لجستیکی به منظور حل پایدار مسئله آب شرب چهارمحال و بختیاری شامل انتقال فیلترهای شنی به منظور رفع گل‌آلودی آب به منطقه، انجام اقدامات فنی برای کاهش گل‌آلوده شدن منابع تامین آب، تشکیل ستاد امدادرسانی و مدیریت آبرسانی، افزایش تعداد منابع تامین آب با استفاده از ظرفیت آب زیرزمینی و تامین 10 کیلومتر لوله برای اتصال منابع جایگزین به شبکه... در حال انجام است.

علاوه بر اقدامات یاد شده، تا زمان حل مسئله آب شرب، آبرسانی سیار با بیش از 100 تانکر آبرسان و تامین بیش از 200 هزار بطری آب معدنی تا لحظه مخابره خبر با برنامه‌ریزی وزارت نیرو در جریان است.

به گزارش پاون، بارش‌های سیل‌آسای روز 17 مردادماه سال 1401 موجب گل‌آلود شدن بخشی از منابع تامین آب استان چهارمحال و بختیاری شد که این مسئله روند آبرسانی این استان را با مشکلاتی مواجه کرد.

در حال حاضر شبکه آب شرب برخی از مناطق استان به شرایط پایدار رسیده و تلاش‌ها برای حل کامل مسئله در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

تعداد بازدید : 1115
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار