بازدید 3506
۲

شاخص بورس ۳ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳ هزار واحدی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 09 August 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۹۵۹ میلیارد تومان در بیش از ۳۰۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳ هزار و ۱۹ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۴۲ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، سایپا و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندر عباس و معدنی و صنعتی گل گهر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان در ۱۴۴ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۰ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۵۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی بیمه پاسارگاد، بانکی دی و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان و بهمن دیزل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
هنوز مگه کسی تو بورس هست بابا بی خیال بورس بشین حقوقیا همچین پولاتونو بالا میکشن که نفهمین پولتون چی شد . ...
رشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی