بازدید 10027
۱

ورود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو به گیلان

رئیس پلیس راه گیلان، از ورود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو به گیلان از روز پنجشنبه تاکنون خبر داد و گفت: شاهد افزایش ۷۷ درصدی ورودی هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 09 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه هموطنان از روز پنجشنبه وارد استان گیلان شدند، اظهار کرد: در چهار روز گذشته ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده است.

وی از افزایش ۷۷ درصدی ورود خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در این مدت با توجه به افزایش ورود خودرو، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب کاهش ۷۷ درصدی جان باختگان در تصادفات شده است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری گیلان، با بیان اینکه از صبح امروز شاهد خروج تدریجی مسافران از استان هستیم، عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای خروجی استان به ویژه رشت قزوین در محدوده سراوان به امامزاده هاشم روان است.

وی از اعمال محدودیت تردد وسائط نقلیه سنگین از هشت صبح روز دوشنبه الی ساعت ۲۴ خبر داد و خاطرنشان کرد: توقع داریم رانندگان به ویژه مسافرین که قصد خروج از استان را دارند، از عجله و شتاب خودداری کنند و سفر خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی بپرهیزند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
300 هزار مسافر فقط به يك منطقه !!! ، اگر منطقه شمال ايران وجود نداشت اين همه مسافر كجا مي خواستند بروند ؟ واقعاً كسي هست اين سئوال را جواب بده !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار