بازدید 11859
۱

قیمت فروش حصیر چوبی قم

کد خبر: ۱۱۳۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 09 August 2022

بررسی اشتباهات رایج در خرید حصیر چوبی بسیار لازم و ضروری است تا در هنگام خرید این اشتباهات را انجام نداده و بهترین خرید را داشته باشید: حصیر چوبی باید بسیار با کیفیت باشد و از مواد اولیه ی درجه یک تولید شده باشد تا در اثر استفاده‌ ی بسیار زیاد و یا گذر زمان، خراب نشوند و قابل استفاده باشند و هم چنین این محصولات را باید از مراکز معتبر خریداری کنید تا محصولی بسیار کیفیت را، با قیمت ارزان به دست آورید، در خرید این حصیر های چوبی به جنس چوب آن توجه کنید تا دچار شکستگی و یا ترک خوردگی نشود و جنس عالی داشته باشد.

قیمت فروش حصیر چوبی قم

این حصیر ها که از جنس چوب می باشند و در اثر فشار و یا ضربه خراب نمی شوند و مانند روز اول سالم باقی می ماند. حصیر چوبی استفاده های بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن ها برای همه ی مکان ها و موارد استفاده نمود.از این حصیر ها می توانید به عنوان زیرانداز نیز استفاده کنید زیرا کیفیت آن ها بسیار عالی بوده و نه خیلی سفت و نه خیلی نرم می باشند زیرا در هنگام نشستن بر روی آن ها و یا دراز کشیدن بر روی این حصیر ها اذیت نشده بسیار راحت می باشید.

در ضمن می‌توانید از آن ها برای کولر و هم چنین تراس و یا بالکن و یا پنجره و نور گیر و به عنوان سقف برای آلاچیق ها استفاده نمود، زیرا از ورود هرگونه حشره و یا گرد و خاک و هم‌ چنین گرمایی به داخل محیط جلوگیری می کند، بنابراین بسیار پر فروش می باشد به طوری که روزانه تعداد بسیار زیادی از این حصیر های چوبی تولید شده و روانه ی بازار می شوند و به فروش می رسند، این حصیر ها در اندازه های متفاوت تولید می شوند و به فروش می رسند که هر کس با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب و خریداری کرده و استفاده می کند.

حصیر چوبی

در اصل حصیر بافی هنر دستی مردمان جنوب کشورمان است اما امروزه در شهر های مختلف برای کسب درآمد و اشتغال زایی آموزش داده می شود. زنان و مردان زیادی در شهر های جنوبی کشور مشغول به بافت گلدان، سینی، زیرانداز و دیگر ملزومات حصیری برای تامین منابع مالی و مخارج زندگی و یا صرفا برای سرگرمی و رونق صنایع دستی منطقه ی خود هستند.

قیمت فروش حصیر چوبی قم

حصیرهای مسافرتی یا همان زیراندازها از گذشته تا کنون مورد استفاده همه مردم بوده و دارای استحکام و مقاومت بالایی هستند که فروش حصیر چوبی قم از مهم ترین آنها می باشد.روش های تولید حصیر و حصیر بافی در شهر های مختلف با توجه به اقلیم و آب وهوای آن منطقه متفاوت است. برای بافت حصیر معمولا نیاز به ابزار خاصی نیست و بیشتر کار های آن به وسیله دست و برای برش دادن از قیچی و چاقو استفاده می شود.

با توجه به اینکه اصفهان منطقه ای است که روزانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر سفر می کنند. حصیر های چوبی در اصفهان از مشتریان بسیاری برخوردار هستند و در انواع متنوع و گوناگون برای فروش در دسترس قرار گرفته است و از این جهت می تواند حاشیه ی سود خوبی برای فروشندگان و تولیدکنندگان در این زمینه داشته باشد؛ با توجه به اینکه رستوران های سنتی و آلاچیق ها برای استراحت و یا صرف غذا در این شهر زیاد است حصیر و ملزومات آن می تواند گزینه ی مناسبی برای طراحی و دیزاین اینگونه محیط ها باشد.

قیمت حصیر بالکن

این هنر اصیل ایرانی قدمت بسیاری دارد و شغل بیشتر مردم روستا وعشایر است با توجه به تولید مختلف و گوناگون قیمت خرید و فروش آن هم تغییر می کند این محصولات درکل بازار قابل قبولی دارند و مردم برای استفاده و تزئین منازل خود از تولیدات حصیری کمک می گیرند تنوع و زیبایی درخلق این صنایع دستی باعث شده که آوازه و شهرت آن به خارج ازمرزهای ایران برود ودربحث صادرات هم کمی پیشرفت داشته باشیم هرچند نسبت به زحمتی که حصیربافان برای تولید محصول خود می کنند دستمزد آنچنانی و زیادی دریافت نمی کنند این محصولات همیشه با قیمت مناسب عرضه می شوند.

قیمت فروش حصیر چوبی قم

حصیر بالکن اصولا بسیارمحکم و مقاوم است وبرای فضایی بیرونی بالکن به کارگرفته می شود جلوگیری از ورود نورآفتاب و گرد و خاک از مهمترین ویژگی های این حصیر است و در قیمت حصیر موثر است، حالا چرا باید برای نمای بیرونی پنجره در بالکن ازحصیر استفاده کرد علت آنست که پرده در فضای بیرونی ساختمان شکل چندان مناسبی به خود ندارد و با وزش باد به دلیل سبک بودن به این طرف و آن طرف خواهد رفت و عملا کارایی خاصی نخواهد داشت.

حصیر هنری است که هم توسط مردان و هم توسط زنان به خوبی انجام می گیرد این هنر در خانه به راحتی قابل کار است حصیر بافی بسیار ساده ولی درعین حال طاقت فرساست.

درگذشته حصیرهای ساده وزیبا زینت بخش بالکن های خانه های قدیمی بود البته هنوز هم بسیاری از مردم از این وسایل ساده در تزئین خانه های خود استفاده می کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بنظرم قیمت حصیر شش متری بیشتر از این باشه.ضمنا حصیر سه متری بالکن رو بالاتر از قیمت بازار اعلام کردید.قیمت سبد و بادبزن طرح دار کاملا درسته اما قیمت نوع ساده اون در بازار حدود پنج هزارتومنه نه پونزده هزارتومن!!!.ممنون از مقاله جالبتون بخاطر اعلام قیمت انواع حصیر.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار