بازدید 5141

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه

کد خبر: ۱۱۳۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 08 August 2022

در جواب کسانی که سوال می پرسند که یک بسته پاستیل چند کالری دارد می توان گفت که جواب این سوال بسیار واضح است چرا که جدول میزان کالری یک بسته پاستیل در پشت آن نوشته شده و به راحتی می توان اطلاع پیدا کرد که وزن بسته چقدر است و چند کالری دارد.

برای اینکه پاستیلهایی با طعم و رنگهای متفاوت و مختلفی داشته باشید باید از پودر ژله های مختلفی برای درست کردن پاستیل استفاده کنید و پاستیل خونگی با بهترین طعم و لذیذ ترین مزه نوش جان کنید.

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه

البته در بعضی مقالات استفاده از آب سرد را مجاز دانسته اند که همینطور هم هست و می توان استفاده کرد ولی ترجیحا با آب جوش پاستیل باکیفیت تری خواهید داشت از طرفی دیگر برای اینکه پاستیل شیرین تر شود هم می توانید از چندین قاشق شکر سفید استفاده نمائید اما باعث بالا رفتن کالری پاستیل شکری می شود.

نکته بسیار مهمی که باید گفته شود این است که باید بعد از اینکه مواد را به صورت کامل حل کردید برای ریختن در قالب آن را از تور یا صافی عبور دهید تا مواد شفاف و خالص داشته باشید که به نوعی فوت کوزه گری به حساب می آید.

در انتهای طرز تهیه باید بگویم که اگر هنگام خارج کردن مواد از قالب متوجه شدید که به سختی از قالب جدا می شوند، دوباره ظرف را در فریزر قرار دهید تا بیشتر بماند و راحتتر جدا شود.

پاستیل چشم ژله ای

شاید از خود بپرسید که پاستیل چشم ژله ای از چه ترکیباتی تهیه می شود که چنین طعم بی نظیری دارد در پاسخ باید بگوییم که از خوراکی خوشمزه از ترکیباتی همچون ژلاتین، شکر و مقداری مواد افزودنی تهیه و تولید می شود.

البته باید بگوییم که در تهیه این خوراکی از مقداری نیز واکس براق کننده استفاده می کنند که هیچگونه ضرری برای بدن شما ندارد.

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه

فردی که برای اولین بار پاستیل چشمی و سایر پاستیلها این خوراکیهای خوشمزه را کشف کرد یک کارگر ساده شیرینی پزی بود که به دلیل تجربیات زیادی که در تهیه شیرینی داشت توانست ابداعی در صنعت انجام بدهد.

این فرد پس از ساخت این خوراکی برای این که طعم و مزه آن را بهتر کند مقداری طعم دهنده میوه ای و ژلاتین به این کشف خود اضافه کرد و توانست محصولی تولید کند که در عین حالی که نرم است کمی سفت است و کش می آید و نام این محصول خود را هاریبو گذاشت که به آبنباتهای خرسی نیز معروف است.

پاستیل چگونه درست میشود

برخی از افراد بدین باور هستند که پاستیل خرسی را فقط کودکان می خورند اما جالب است بدانید حتی میانسال ها از این خوراکی خوشمزه نیز استفاده میکنند و آنان هم به این فکر میکنند که پاستیل چگونه درست می شود.

درسال 1920 شخصی در آلمان به نام هاریبو در یک کارگاه آبنات سازی مشغول به کار بود و تنها تخصص این فرد در قنادی بود.

بعد از گذشت چند ماه تصمیم بر آن شد هاربیو به همراه همسرش به تنهایی کار کند و هر پولی که در می آورد از آن خودش شود و به کارفرما مبلغی را ندهد، پس در همین میان کوله بارش را جمع کرده و در کارگاه آبنبات سازی خود مشغول به کار شد.

روزانه به شمار طرفداران هاربیو نیز اضافه میشد و طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرد.

هاربیو برای اینکه به کار خود رونق بیشتری ببخشد با تولیدکنندگان بسیار بزرگ رقابت کرد و به دنبال یک راه حلی بود تا چیزی را تولید کند که با ذائقه اکثر آدم ها سازگاری داشته باشد.

او آبنبات های زیادی با طعم های میوه ای تولید می کرد و اینبار تصمیم گرفت برای قوام بیشتر آبنبات ها بصورت کاملا تصادفی از پودر ژلاتین استفاده کند.

کالری پاستیل شکری چشمی + پاستیل چجوری درست میشه

در این میان در پاسخ به سوال پاستیل چجوری درست میشه بهتر است بدانید علاوه بر پودر ژلاتین می توان از رنگ خوراکی نیز استفاده کرده و چیزی که محصول را از حالت طبیعی خود خارج کرد و به آن تنوع داد این بود که هاربیو دیگر آبنبات با ظاهر ساده را تولید نکرد بلکه به دلیل اینکه کودکان بیشتر از آن استقبال کنند به فکر تولید آبنبات به شکل خرس افتاد.

هاربیو و همسرش مواد را درون قالب خرسی ریخته و بعد از خنک شدن آن را از قالب جدا کردن و خروجی کار برایشان بسیار جذاب بود زیرا آنها آبنباتی جدید با بافتی نسبتا سفت و کمی نرم داشتند.

این ایده باعث شد علاوه بر این که محصول شهرت بسیار زیاد و جهانی پیدا کند بلکه باعث شد هاربیو به مبلغ بسیار زیادی دست پیدا کند و از آن پس کودکی نبود که عاشق خرس های هاربیو نباشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر