بازدید 4260

قیمت خرید پارچه داکرون مناسب بنفش

کد خبر: ۱۱۳۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 07 August 2022

در پاسخ به این سوال که این جنس پارچه مناسب چه فصلی است باید گفت که بیشتر در بهار و تابستان کاربرد دارد.

با توجه به اینکه پارچه داکرون از الیاف پلی استر است به همین خاطر میزان چروک شدن آن بسیار کم است و به همین دلیل مورد استقبال عده زیادی از افراد است.

از خصوصیات این جنس از پارچه می توان به کشسانی بالای آن، استحکام زیاد در برابر سائیدگی، ضد آلرژی بودن و دوام بالای آن اشاره کرد.

از این پارچه برای دوخت انواع پیراهن مردانه استفاده می شود که با توجه به چروک پذیری پایینی که دارد برای این کار بسیار مناسب است.

این پارچه شباهتهایی به پارچه نایلونی دارد و تنها تفاوتشان در نوع بافته شدن الیافهای تار و پود می باشد و همین مساله در مقاومتر بودن پارچه های نایلونی نسبت به داکرونها تاثیر گذار است.

قیمت خرید پارچه داکرون مناسب بنفش

به نوعی می توان گفت که پارچه داکرون مناسب در اصل همان پارچه تترون است که از وزن و گرماژ بالاتری برخوردار است و نسبت به تترون کمی براق تر است یک پارچه بهاره به حساب می آید.

از نظر قیمت هم نسبت به تترون کمی گران قیمت تر است و دارای رنگهای مختلفی می باشد.

از این پارچه در دوخت مانتوهای مختلف مخصوصا مانتوهای فرم استفاده می شود.

این پارچه یکی از مناسبترین انواع پارچه برای استفاده در فصلهای گرم سال می باشد چرا که یک پارچه دارای تنفس است و علاوه بر آن جذب عرق بالایی دارد و باعث می شود بدن خنک بماند.

از دیگر مزایای این پارچه می توان به دوام رنگ آن اشاره کرد که در اثر شستشو رنگ آن تغییری نمی کند و ثابت می ماند که این ویژگی در مورد چیزهایی که نیاز به شستشوی بالا دارند مثل ملحفه ها بسیار کاربردی است.

در فصل گرم همه افراد به دنبال دو ویژگی در پارچه لباس خود هستند که عبارتند از سبک بودن و خنک بودن.

پارچه داکرون علاوه بر اینکه این دو ویژگی را دارد به دلیل جنس الیافی که در آن به رفته است در مقابل چروک از مقاومت بالایی برخوردار است که این ویژگی برای لباسهای تابستانی که علاوه بر نازک بودن به صورت مداوم در معرض عرق هستند و امکان چروک در آنها بالا است بسیار مهم می باشد.

پارچه داکرون بنفش مشکی سفید

این پارچه ها علاوه بر اینکه در لباسها نقش بسیار مهم و اساسی ای دارند تواسنته اند دارای زیبایی خاصی باشند و نظر همگان را به خود جلب کنند به علت زیبایی خاصی که این محصول دارد توانسته تقاضا را برای خود بسیار افزایش دهد و افراد از این محصول نیز بسیار استقبال داشته باشند.

این جنس از پارچه ها توانستند تا میزان زیادی پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند و با توجه به اینکه انواع مختلفی دارند در تمامی فصلها بتوانند مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت خرید پارچه داکرون مناسب بنفش

این پارچه به دلیل اینکه دارای یکی از باکیفیت ترین مدلهای پارچه ها می باشد توانسته کیفیت زیادی را به خود اختصاص دهد و در فصل تابستان که شما به یک لباس بسیار مناسب نیاز دارید بتوانید این محصول را خریداری کنید و از آن نیز به راحتی استفاد کنید ، پارچه داکرون بنفش برگرفته از الیافهای غیر طبیعی می باشند که در آنها از پلی استر استفاده نشده ولی در آن از الیافهای پنبه ای نیز استفاده شده که همین موضوع بر روی کیفیت آن بسیار تاثیرگذار می باشد و این نوع پارچه را برای فصل تابستان نیز بسیار پیشنهاد می کنند.

پارچه ها در انواع مختلفی از اجناس وجود دارند که می توانیم با بکارگیری از روشهای متعدد به بهترین نوع این محصول یعنی پارچه داکرون بنفش اشاره کنیم این پارچه با رنگ بسیار شاد و مناسبی ک دارد می تواند یکی از بهترین جنسهای پارچه برای بسیاری از لباسها باشد و شما بتوانید این محصول را با در نظر گرفتن بسیاری از عواملها خریداری کنید و از آن نیز استفاده داشته باشید.

الیافهایی که در این پارچه استفاده شده در حین اینکه بسیار خنک و عالی هستند در هنگام نشستن و بعد از شستشو با مواد شوینده نانو چروک نمی شوند و کیفیت اصلی خود را حفظ می کنند زیرا در این پارچه ها الیافهایی استفاده شده که می تواند تا میزان زیادی چروک شدن این البسه ها را کاهش دهد.

قیمت خرید پارچه داکرون

معمولا پارچه پلی استر از پلاستیک تولید می‌ شود و پلاستیکی که در این پارچه استفاده ‌شده به‌ راحتی قابل شستشو و خشک کردن و رنگ کردن می‌ باشد و در برابر چین و چروک و تاب خوردگی بسیار مقاومت بالایی دارد و الیافی قوی دارد و برای دوخت لباسها و روکشها بسیار کمک کننده است.

از این پارچه به دلیل این‌ که مقاومت بسیار زیادی در آسیبهای طولانی‌ مدت محیطی دارند استفاده می ‌شود و در کاناپه، تشک خواب و بالش، تخت سر و صورت و روکش صندلیها نیز استفاده می شود.

قیمت خرید پارچه داکرون مناسب بنفش

این پارچه تخریب پذیری بسیار پایینی دارد و همچنین قیمت خرید پارچه داکرون بسیار پایین و به همین دلیل در محصولاتی مانند پیراهن مردانه، بالشتک صندلی، لباسهای بیمارستانی، فرم مدارس و ادارات و غیره و در کل در پوشاک بسیار قابل استفاده می باشد.

به دلیل این که تخریب پذیری این پارچه بسیار پایین است، پارچه داکرون به خاطر ثبات رنگی بسیار زیاد و همچنین مقاومت بسیار بالا در تهیه رو تختی و کلا کالاهای خواب بسیار کاربردی است و از حریر داکرون در پرده دوزی استفاده می‌ شود.

پارچه داکرون یک ماده پلی استر است اما خود پلی استر یک پارچه داکرون نیست و برخیها این دو موضوع را با همدیگر اشتباه می‌ گیرند و ساده ‌ترین راهی که می‌توان با آن پارچه داکرون را تشخیص داد این است که پارچه داکرون شکل بهتر و بسیار جذاب ‌تری از پلی استر است و مقاومت بسیار بالای آن باعث شده ‌است که در دوختن رختخواب و بالش و غیره از آن استفاده شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها