بازدید 10916
۵

تصادف ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌ها در اصفهان

سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ 06 August 2022

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی شب گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۲۲:۴۰ در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودرو ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.

وی افزود: ۴ دقیقه بعد از اولین تماس با اورژانس نخستین آمبولانس به محل حادثه رسید و مشخص شد خودرو ۲۰۶ با عزاداران حاضر در یکی از هیئات ها برخورد کرده است.

در همین حال، سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

مجتبی خالدی با اشاره به جدیدترین اخبار از حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ با یک هیئت عزاداری در اصفهان گفت: متأسفانه تعداد مصدومان به ۲۲ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۴ آمبولانس در محل حضور دارد گفت متأسفانه همانطور که در اخبار قبلی اعلام کرده‌ایم حال دو نفر از مصدومان به شدت وخیم است و دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
وقتی بی حساب و کتاب خیابون و کوچه ها رو میبندن و لباس همشون هم توو شب تاریک، سیاهه از این اتفاقا میفته
این دیگه اسمش برخورد نیست عمدا زده
هیئت رفته تو خیابون یا 206 رفته تو هیئت؟ همین سوال مقصر رو پیدا میکنه
ای کاش عزاداری در خیابان ممنوع میشد.خیابان محل تردد مردم است و انجام مراسم در ان منجر به ترافیک و حتی بدبینی نسبت به مراسم می شود.
حتما از عمد بوده
لطفا برسسی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی