بازدید 3030
۱

جبران خسارت‌های ناشی از سیل تا سه هفته دیگر

‌معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ستاد مدیریت بحران استان چهار محال و بختیاری از اعطای تسهیلات و جبران خسارات سیل تا سه هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 06 August 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید صولت مرتضوی روز جمعه پس از بازدید از روستای سیل زده «بارده» با بیان اینکه جبران خسارت‌ها التیامی بر آلام مردم است، گفت: استان‌های آسیب دیده در حال جمع بندی خسارات هستند و جبران آن بر مناطق مسکونی، کشاورزی، شغل و دام مردم در دستور کار است.

مرتضوی گفت: در دو تا سه هفته پیش رو تسهیلات خوبی برای جبران خسارات در این استان تخصص می‌یابد.

وی با تقدیر از گروه‌های جهادی و اهمیت بهره گیری از ظرفیت بسیج مردمی گفت: بروز رسانی تجهیزات و امکانات الزامی است و مسئولان باید در اجرای سیل بندها، آزادسازی مسیل‌ها وبسترسازی رودخانه‌ها توجه کافی داشته باشند.

مرتضوی گفت: زیرساخت‌ها هم به مرور زمان با تامین اعتبار بازسازی خواهد شد و باید با آسیب شناسی و اقدمات پیشگیرانه از بخش اعظمی از خسارت ناشی از حوادث پیشگیری شود.

مرتضوی با بیان این که بازدید‌های میدانی مسئولان کشوری از این استان ادامه دارد، گفت: ذخیره سازی و افزایش آب‌های زیرزمینی و سد‌ها هم مورد تاکید است.

سید صولت مرتضوی، معاون اجرائی رئیس جمهور روز جمعه به اتفاق استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان از مناطق سیل زده بارده بازدید کرد.

سیلاب تابستانی مانسون از روز چهارشنبه هفته گذشته چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر خود قرار داد و منجر به وقوع سیلاب و وضعیت بحرانی در تمامی شهرستان‌های این استان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چقدر این حرفها شبیه هم هستند:
ریشه کن کردن فقر تا اخر سال 1400(دو هفته ای)
ساختن 1 میلیون مسکن در سال
برگشتن قیمت ها به شهرویر 1400 تا هفته اینده
کاهش قیمت خودرو تا 3 ماه اینده
حذف قرعه کشی خودرو تا ماه اینده
تولید 50 میلیون دز واکسن تا شهریور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی