بازدید 5970

نساجی با گلزنی یک پرسپولیسی، الخریطیات را گلباران کرد

الخریطیات مثل سال گذشته پژمان منتظری را دراختیار دارد و این مدافع ایرانی قبل از شروع دیدار دوستانه برخورد گرمی با بازیکنان نساجی داشت
کد خبر: ۱۱۳۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹ 04 August 2022

تیم نساجی قائمشهر که برای انجام اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل راهی ترکیه شده، عصر چهارشنبه دومین مسابقه تدارکاتی در این اردو مقابل الخریطیات، تیم دسته دومی فوتبال قطر رفت و توانست به برتری ۵ بر صفر برسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نساجی که پیش از حضور در ترکیه در یک مسابقه تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن شکست خورده بود، در نخستین دیدار دوستانه در اردوی پیش‌فصل برابر لیبرتی پروفشنالز به برتری دست یافت و امروز هم یک برد دیگر در جدال با الخریطیات قطر کسب کرد.

الخریطیات مثل سال گذشته پژمان منتظری را دراختیار دارد و این مدافع ایرانی قبل از شروع این دیدار دوستانه، برخورد گرمی با بازیکنان نساجی داشت.

نساجی با گلزنی یک پرسپولیسی، الخریطیات را گلباران کرد

کریم اسلامی(۳۲)، حامد شیری(۴۵)، علی شجاعی(۶۱)، علی داوران(۶۶) و ایوب کلانتری(۶۸) بازیکنانی بودند که پنج گل نساجی مازندران در دیدار دوستانه امروز مقابل الخریطیات قطر را به ثمر رساندند. شجاعی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که در لیست خروجی یحیی گل‌محمدی قرار گرفت اکنون زیر نظر مطهری دوباره به اوج و ترکیب اصلی در نساجی بازگشته است.

گفتنی است، تیم فوتبال نساجی قائمشهر روز جمعه هفته آینده، بیست و یکم مردادماه در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار