بازدید 4447
در آستانه سفر پلوسی

حمله سایبری به سایت ریاست جمهوری تایوان

در آستانه سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، وب‌سایت ریاست جمهوری این کشور مورد حمله سایبری قرار گرفت و از دسترس خارج شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 03 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از انگجت، در حالی که بیش از 300 هزار نفر مسیر پرواز SPAR19، هواپیمای نیروی هوایی آمریکا حامل نانسی پلوسی را زنده تماشا می کردند، وب سایت ریاست جمهوری تایوان در معرض یک حمله سایبری آشکار قرار گرفت.

چانگ تون هان، سخنگوی ریاست جمهوری تایوان، با انتشار پستی گفت که یک حمله انکار خدمات توزیع شده (distributed denial-of-service attack) این وب سایت را در اوایل عصر سه شنبه از دسترس خارج کرد. این حمله از خارج تایوان آغاز شد و این وب سایت با بیش از 200 برابر ترافیکی که معمولا دارد، بمباران شد. مقامات تایوان ادعا می کنند که وب سایت در عرض 20 دقیقه به حالت عادی بازگشته است. با این حال، زمانی که انگجت این سایت را باز کرد، تنها یک خط مشاهده می‌شد که می‌گفت: «OK».

به گزارش آسوشیتدپرس، هواپیمای پلوسی اواخر عصر سه شنبه در تایوان به زمین نشست. پلوسی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، عالی رتبه ترین مقام آمریکایی است که در ۲۵ سال گذشته به تایوان سفر کرده است. پیش از سفر روز سه‌شنبه، چین هشدار داد که اگر پلوسی به این سفر ادامه دهد، «اقدامات قاطعانه و قوی» انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر