بازدید 5702
۴

خبر رفع فیلتر تلگرام تکذیب شد

با توجه به انتشار خبری با عنوان “تلگرام رفع فیلتر می شود” در رسانه های کشور، صراحتا به اطلاع می رساند؛ این خبر صحت نداشته و تکذیب می شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 02 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، با توجه به انتشار خبری با عنوان “تلگرام رفع فیلتر می شود” در رسانه های کشور، صراحتا به اطلاع می رساند؛ این خبر صحت نداشته و تکذیب می شود.
 درصورتی که تصمیم جدیدی درخصوص فعالیت پیام رسان ها در کشور اتخاذ شود، از طریق سایت رسمی مرکز ملی فضای مجازی به آدرس majazi.ir در اختیار شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
وقتی یک بچه 6 ساله هم روی گوشی اش vpn و فیلترشکن داره چه فرقی میکنه از فیلتر دربیاد یا نه نیاد. خدا از اون قاضی که دستور داد تلگرام فیلتر بشه نگذره باعث شده 80 میلیون نفر روی گوشی هاشون فیلترشکن نصب کنند و فساد رو 100 برابر کرد
نه که الان که فیلتر کردن دیگه نمیتونم از تلگرام استفاده کنم واسه همین وقتی گفته شد رفع فیلتر شده خیلی خوشحال شدم، الان هم که تکذیب کردن کلا افسرده شدم!!!! جمع کنید بساطتون رو .چند نفر جمع شدن اونجا هر ماه کلی پول مفت از جیب مردم بیچاره به خودشون حقوق و بودجه میدن که برای 80 میلیون قیّم بازی در بیارن و تعیین تکلیف کنن .
1.وقتی تلگرام فیلتراست یعنی استفاده از آن غیرقانونی است.پس چرا خبرگزاریهای رسمی وافرادحکومتی از آن استفاده میکنند؟مشابه این تناقض درموردتوئیترهم هست. 2. عقلشان نمیرسد مردم خیلی راحت با فیلترشکن ازتلگرام استفاده میکنند؟ 3.واتس اپ که مرکزش درامریکاست جایگزین تلگرام اروپایی بین خیلی ازمردم شده وامکانات بیشتری مثل تماس تصویری هم دارد. پس بهتر است ازتجربه دهه60 ویدیو -دهه 70و80 ماهواره ودهه 90 ممنوعیت اینترنت بالای 128 درس بگیرند.
معلومه تکذیب میشه اینها برخلاف نظر 40 میلیون استفاده کننده از عمد فیلترش کردن تا الان کدوم کاری که انجام شده بر اساس نظر مردم و برای خود مردم بوده مثل قفل کودک سرچها که برای پدر 70 ساله منم فعاله اینها اصلا نظرات مردم براشون اهمیت نداره همون 4-5 نفر تصمیم می گیرند برای 80 میلیون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها