بازدید 5300

خشم مهدوی‌کیا: به مهرآباد نمی‌رسیم چه رسد به پاریس

اگر بخواهیم با همین شکل و نفرات به مسابقاتی برویم که تیم‌های بزرگسال و قدرتمند آفریقایی می‌آیند، دو تیم کامل و آماده می‌خواهیم. هر دو روز یک بار بازی است و شرایط سخت است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱ 01 August 2022

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان پس از دیدار دوستانه تیم تحت هدایتش با پرسپولیس در واکنش به این مسئله که با تیمی نصف و نیمه کارش را آغاز کرده است، اظهار داشت: ما دو سه روز تمرین کردیم و همانطور که اشاره کردید با تیمی نصف و نیمه با 10، 11 بازیکن کارمان آغاز شد. امروز هم با پرسپولیس بازی دوستانه‌ای داشتیم که به نظرم بازی خوبی نبود. البته دفعه قبلی که با پرسپولیس بازی کردیم، شرایط بهتر بود و تیم کامل‌تری داشتیم. بیشتر بازیکنان در فاز بدنسازی قبل از فصل بودند و این احساس می‌شد که بدن‌های آنها سنگین است.

وی افزود: اشتباهات فردی خیلی زیاد بود و سه گلی که خوردیم روی اشتباه صد درصد فردی بود. البته نتیجه خیلی مهم نبود، اما از فوتبالی هم که بازی کردیم، زیاد رضایت نداشتم. چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شده‌اند و در کل این چند روز اردو و وضعیتی که داریم، راضی‌کننده نبوده است.

خشم مهدوی‌کیا: به مهرآباد نمی‌رسیم چه رسد به پاریس

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال درباره اینکه به نظر می‌رسید پس از بازگشت تیمش از ازبکستان، امیدهای فوتبال ایران با همکاری بیشتری آماده شوند اما کمتر با این تیم همکاری شده است، گفت: من بعد از بازگشت از ازبکستان جمله‌ای را گفتم که باز هم تکرار می‌کنم؛ اگر قرار است به همین منوال برنامه‌ریزی و همکاری داشته باشیم و تیم امید به این شکل بخواهد کارش را پیش ببرد، تا فرودگاه مهرآباد هم نمی‌توانیم برویم، چه برسد بخواهیم به پاریس (المپیک 2024) برویم. الان هم از شرایط راضی نیستم و با این تیم نصف و نیمه هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

مهدوی‌کیا در واکنش به این مسئله که با توجه به شرایط تیمش احتمال انصراف از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی وجود دارد یا نه، چرا که عراق هم از حضور در این مسابقات انصراف داده است، گفت: ما برای فردا هم بازی با پیکان را پیش‌بینی کرده بودیم و با توجه به شرایطی که می‌بینم، با 15، 16 بازیکنی که داریم، بخواهیم به این شکل ادامه بدهیم، همه بازیکنان‌مان مصدوم می‌شوند. اگر بخواهیم با همین شکل و نفرات به مسابقاتی برویم که تیم‌های بزرگسال و قدرتمند آفریقایی می‌آیند، دو تیم کامل و آماده می‌خواهیم. هر دو روز یک بار بازی است و شرایط سخت است. فکر نمی‌کنم اصلاً با این شرایط بتوان ادامه داد و جدا از اینکه بازیکنان مصدوم می‌شوند، به نظرم تجربه خوبی هم به دست نمی‌آوریم، چون خیلی از بازیکنان اصلی هم نیستند و هیچ کمکی در آینده به ما نمی‌کند.

وی در واکنش به این مسئله که سیدرضا صالحی امیری قول همکاری با تیم زیر 23 سال را برای بازی‌های کشورهای اسلامی داد و از سوی دیگر هم در فدراسیون فوتبال همه درگیر انتخابات هستند، گفت: دوستان کار خودشان را انجام می‌دهند، اما اینکه ما با تیمی نصف و نیمه و 15، 16 بازیکن بخواهیم برویم، در حالی که اسامی بازیکنان را قبلاً ثبت کردیم و حتی کادرمان را هم نمی‌توانیم عوض کنیم، سخت است. مشکل زیاد است و در این دو سه روزه که به اردو آمدیم، بیشتر مشکلات بیرونی بوده تا تمرکز روی کارهای فنی و این مسائل یک مقدار آزاردهنده است. به شخصه اعتقاد دارم مربی باید تمرکزش روی کارهای فنی باشد، اما ما هر روز یک خبر جدید می‌شنویم و مدام باید بشنویم که کدام بازیکن می‌آید یا نمی‌آید و اصلاً چه نفراتی را در اختیار داریم. همه تمرینات نصف و نیمه است و با این شرایط راه به جایی نخواهیم برد و اگر در این مسابقات شرکت نکنیم، بهتر است، چون معتقدم با فشار دو روز یک بار بازی‌ها و کادر کوچکی که داریم، خیلی از بازیکنان ما آسیب می‌بینند و اصلاً شرایط برای‌مان خوب نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان درباره اینکه آیا با میرشاد ماجدی (سرپرست فدراسیون فوتبال) جلسه‌ای در این رابطه داشته است، گفت: ما صحبت کردیم، اما همکاری نکردند. ما 20 روز یا یک ماه قبل لیست‌مان را دادیم و یکسری قول همکاری دادند، اما لحظه آخر بازیکنان نیامدند. شما روی یکسری مسائل حساب می‌کنید و بعد می‌بینید همه چیز برعکس است. این مسئله خیلی ضربه می‌زند که شما نتوانید برنامه‌ریزی کنید و عملاً شرایط خیلی سخت است.

مهدوی‌کیا در واکنش به این سؤال که آیا بازی با تیم‌های باشگاهی مانند پرسپولیس و پیکان فایده دارد، چرا که بازیکنان باید مقابل تیمی با لباس ملی بازی کنند تا در آن فضا قرار بگیرند، گفت: دفعه قبلی هم ما با نساجی و پرسپولیس بازی کردیم و آنها را با قدرت شکست دادیم، اما همان زمان گفتم که شرایط قابل مقایسه نیست با اینکه لباس ملی بپوشیم، در استادیوم بازی کنیم و بازیکنان با نفرات هم‌سن و سال خودشان بازی کنند. بازی در کمپ تمرینی و تیم باشگاهی هم خوب است و به بازیکنان فشار می‌آورد، اما هدفی که ما دنبال آن هستیم بازی دوستانه ملی با همین رده سنی است که متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم. اینکه ما با وضعیت موجود بازیکن هم در اختیار نداشته باشیم و با تیمی نصف و نیمه بخواهیم به مسابقات برویم، خوب نیست. دوباره تکرار می‌کنم که بازیکنان دو روز یک بار باید با فشار و با تیم‌های بزرگسال بازی کنند. این شکل بازی کردن مصدومیت را به دنبال خواهد داشت که به صلاح تیم ما و بازیکنان نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار