بازدید 9945
تنها جامی که لیورپول با مربی آلمانی‌اش نبرده بود

کلوپ اولین جام فصل را از چنگ پپ و سیتی درآورد

اکنون کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱ 31 July 2022

لیورپول با برتری برابر منچسترسیتی قهرمان جام خیریه ۲۰۲۲ انگلیس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دیدار جام خیریه انگلیس بین دو تیم لیورپول و سیتی این تیم یورگن کلوپ بود که توانست ۳ بر یک به برتری برسد و قهرمان شود. در این دیدار آلکساندر آرنولد، محمد صلاح از روی نقطه پنالتی و داروین نونیز برای لیورپول گلزنی کردند. آلوارز نیز تنها گل سیتی را به ثمر رساند.

کلوپ اولین جام فصل را از چنگ پپ و سیتی درآورد

برای لیورپول چیزی شیرین‌تر از پیروزی بر منچسترسیتی، با اختلاف دو گل، و فتح جامی که سرمربی محبوب‌ این تیم تا کنون موفق به فتح آن نشده بود، نیست. این اتفاقی بود که امشب در ورزشگاه خانگی لستر افتاد تا لیورپول و هوادارانش از خوشحالی روی ابرها راه بروند.

به این ترتیب اولین قهرمانی فصل به لیورپول رسید. اکنون یورگن کلوپ با لیورپول، همه عناوین ممکن در انگلستان را یک بار فتح کرده است؛ قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در لیگ کاپ و قهرمانی در کمیونیتی شیلد.

کلوپ اولین جام فصل را از چنگ پپ و سیتی درآورد

تنها رقابتی که کلوپ با لیورپول سابقه حضور در آن را دارد ولی موفق به قهرمانی نشده، لیگ اروپا است. قرمزهای آنفیلد با او در فصل 2015/16 به عنوان نایب قهرمانی لیگ اروپا دست یافتند. اگر لیورپول این رقابت ها را فتح می کرد، آنگاه کلوپ فاتح همه عناوین ممکن در لیورپول می شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی