بازدید 4023
۱

۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور در استان تهران هستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 23 July 2022


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید عباس جوهری در آئین افتتاح ۶ مرکز گروه خاص و منع پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی گفت: ۷ ماه است که با همت تمامی دستگاه‌های متولی عملیات جمع‌آوری معتادان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد معتادان متجاهر کشور در تهران هستند، ادامه داد: چندین سال بود که افزایش جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران ایجاد نشده بود.

جوهری اظهار کرد: تمامی فرمانداران ۱۶ شهر استان تهران دارای تکلیف قانونی شدند تا بتوانیم مجموعه استان تهران را مدیریت کنیم و بر همین اساس ۴ هزار ظرفیت جمع‌آوری معتادان متجاهر در تهران ایجاد شد و تا دو ماه آینده ۴ هزار ظرفیت دیگر نیز در استان تهران ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: هدف گذاری ما ایجاد تهرانی بدون معتاد است و امیدواریم روزی شاهد این باشیم که هیچ معتادی در تهران وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح ۶ مرکز منع پذیرشی در تهران گفت: خوشبختانه امروز این مشکل برطرف شده است و امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر بتوانیم به هدف گذاری عالی خود یعنی جمع‌آوری معتادان، باز اجتماعی شدن آنها و ایجاد اشتغال برای معتادان حرکت کنیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ازون 50درضد نصفش تو محله اتابک تهران هستن که زندگی را برای اهالی محل حرام کردند کسی هم رسیدگی نمیکنه از خیابان شهید علیزاده حتی به وزیر نامه دادیم کاری انجام ندادند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل