بازدید 4993

حمایت رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا از عزل مرادی

کد خبر: ۱۱۳۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 23 July 2022

«محمد یوسف المنا» رئیس قطری کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا از برکناری علی مرادی و تغییرات مدیریتی در فدراسیون وزنه‌برداری ایران حمایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیریت علی مرادی ضربات بسیار سختی بر پیکره وزنه‌برداری ایران وارد کرد و حتی در محافل بین‌المللی نیز وجهه ایران زیر سوال رفت.

فدراسیون ایران به تازگی دچار تغییر و تحول شده و سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی قهرمانان سابق جهان و المپیک به‌عنوان سرپرست و نایب رئیس فدراسیون انتخاب شده‌اند.

رییس قطری کنفدراسیون آسیایی در واکنش به تغییرات فدراسیون ایران، موضعی حمایتی گرفته است و آن را واجب دانست.

وی گفت: تغییرات در یک فدراسیون طبیعی است و باید رخ دهد. رئیس پیشین فدراسیون (علی مرادی)، دبیرکل پیشین فدراسیون و نایب رئیس پیشین فدراسیون کارشان را به خوبی انجام دادند، اما تغییر در فدراسیون وزنه‌برداری ایران برای آینده خوب است، به خصوص اینکه شما قهرمان پیشین المپیک را دارید.

یوسف المنا ادامه داد: ایران استعدادهای زیادی در رشته وزنه‌برداری دارد، هم دختر وهم پسر. ایران اما تنها در رشته وزنه‌برداری ورزشکاران بااستعدادی ندارد، بلکه در رشته‌های دیگر هم اینچنین است. ایران یکی از بزرگترین کشورهای غرب آسیا به لحاظ مساحت و جمعیت است، برای همین ورزشکاران زیادی دارد. تغییرات در فدراسیون وزنه‌برداری ایران به سود آینده این رشته ورزشی و توسعه بیشتر آن است، به خصوص اینکه وزنه‌برداری در ایران مانند کشتی خاص است.

المنا در پایان گفت: فدراسیون وزنه‌برداری ایران، برای مدتی طولانی فدراسیونی تاریخی است. همچنین وزنه‌برداران ایرانی تاریخ‌ساز هستند. از رضازاده و نصیریان گرفته تا سجاد (انوشیروانی)؛ من به همه آنها افتخار می‌کنم چون همه ما یک کشور و یک ملت هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها